معرفی سایت‌های رایگان فونت آیکون‌
معرفی سایت‌های رایگان فونت آیکون‌

یکی از مشکلاتی که در طراحی وب سایت‌ها وجود دارد یافتن آیکون‌های با کیفیت و رایگان در سطح وب است. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را با تعریف فونت آیکون و سایت‌های فونت آیکون رایگان ارائه می دهند آشنا کنیم باما همراه باشید.

فونت آیکون

فونت آیکون به فونت هایی گفته میشود که شامل اشکال مختلفی هستند که از آنها می توانید در قسمت های مختلف سایت خود استفاده نمایید. استفاده از فونت آیکون‌ها مزید‌های بخصوصی دارد ک میتوانید با استفاده از آنها سرعت سایت خود را افزایش دهید و همچنین این فونت ها سرعت لود بالایی به نسبت تصاویر دارند، که در متن زیر چند مزیت فونت آیکون ها را برای شما همراهان عزیز بازگو خواهیم کرد:

مزیت ها

  • افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در سایتهای سنگین و بزرگ
  • وکتور بودن یعنی عکس هایی که با زوم کردن کاهش کیفیت ندارند و بصورت برداری میباشن
  • امکان تغییر اندازه راحت فونت ها در طراحی سایت واکنشگرا
  • سازگاری با همه ی مرورگرها
  • تغییر رنگ راحت و سریع نسبت به استفاده از تصویر
  • امکان مدیریت کامل این فونت ها به وسیله ی نوشتن کدهای CSS

سایت‌های رایگان فونت آیکون

همانطور که در بالا خاطر نشان کردیم یافتن سایت های رایگان فونت آیکون معضلی جدی است برای طراح سایت، ما برای آسانی کار و صرفه جویی در وقت با ارزش شما تعدادی سایت که در آن به ارائه آیکون های رایگان می پردازند را برای شما لیست کرده ایم امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

 

 

سایت fontawesome

سایت fontawesome در دو نسخه رایگان و حرفه ایی ارائه می‌شود. این سایت به جرات می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین فونت آیکون موجود در بازار است. در این سایت امکانات مختلفی می توانید بر روی ایکون ها اجرا کنید و با همراه کد این امکانات را به شما ارائه میکنند مانند: تغییر رنگ و سایز آیکون‌ها، سایز های از پیش تعریف شده، آیکون‌های متحرک و آیکون‌های عرض یکسان.

سایت flaticon

سایت flaticon یکی از سایت های پرطرفدار در این زمینه که شما می توانید آیکون مورد نظر خود را در دسته بندی های مختلف به دست بیاورید سایت فلت آیکون می باشد. این سایت امکانایی همچون، دانلود حالت های مختلف به دو صورت تصویر PNG یا فایل SVG و جستجو یک صفحه شامل المان درخواستی شما با طرح های مختلف را دارد.

سایت icons8

سایت icons8 ارائه دهنده طرح های آیکونی دیجیتالی است که آنچه Icons8 را متفاوت می کند این است که شما نه تنها یک آیکون بلکه  یک مجموعه کامل از آیکون ها را برای استفاده در پروژه های مختلف می توانید داشته باشید. یا می توانید با یک آیکون اولیه شروع کنید و المان های اطراف آن مانند رنگ و شکل را سفارشی کنید.

سایت Graphicburger

سایت Graphicburger به نسبت مابقی سایت هایی که به آن پرداختیم مجموعه آیکونی به نسبت کمتری دارد اما در این سایت علاوه بر آیکون می‌توانید به دیگر ابزارهای گرافیکی مثل وکتور، کیت UI، تصاویر موکاپ، تکسچر و … نیز دسترسی داشته باشید. این امکان باعث خاص بودن این سای شده است.

سایت های دیگر

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!