شبکه‌های اجتماعی‌ اینستاگرام و فیس‌بوک و پیام رسان واتساپ قطع شد
شبکه‌های اجتماعی‌ اینستاگرام و فیس‌بوک و پیام رسان واتساپ قطع شد

دلیل قطعی اینستاگرام و فیسبوک:

طبق گزارشات متعددی که از سمت کاربران شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فیس‌بوک و پیام رسان واتساپ رسیده این اپلیکیشن ها با قطعی های مکرری همراه بوده‌اند و طی ساعات گذشته این اپلیکیشن ها کاملا از دسترس خارج می شدند.

گفته می‌شود اختلال این سه اپلیکیشن مختص کاربران ایران نمی باشد و این اختلال هایی که به وجود آمده است به صورت جهانی می باشد. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که دلیل اختلال و قطعی واتساپ و اینستاگرام داخلی می باشد اما پس از گذشت زمانی مشخص شد که در دیگر نقاط جهان هم این قطعی ها وجود دارد. هنوز شرکت پشتیبانی‌کننده فیسوک به اختلالات گسترده در اینستاگرام و واتساپ واکنش نشان نداده‌ است.

اختلال در اینستاگرام | اختلال در واتساپ

نت‌بلاکس که قطعی اینترنت و تاثیرات آن را بررسی می‌کند، تخمین زده است که این اختلالات تا کنون، بیش از ۱۶۰ میلیون دلار ضرر اقتصادی به جهان وارد کرده و سهام شرکت فیس‌بوک را تا پنج درصد کاهش داده است. همانطور که خاطر نشان کردیم  تا اکتون دلیلی برای این اختلالات مطرح نشده اما برخی از احتمال حمله سایبری به این شرکت خبر می‌دهند و برخی هم مشکل تکنیکی را علت این اختلال عنوان کردند. همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشاتی عنوان کرد وب سایت آمازون، موتور جستجوگر گوگل و پیام رسان توئیتر و همچنین پیام رسان تیک تاک نیز هم دچار اختلال شده اند. برای اطلاعات بیشتر درباره دلیل قطعی اینستاگرام و فیسبوک با تیک4 همراه باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!