کسب درآمد از طریق اینستاگرام فعال شد | سرویس Subscriptions اینستاگرام
کسب درآمد از طریق اینستاگرام فعال شد | سرویس Subscriptions اینستاگرام

کسب درآمد از طریق اینستاگرام فعال شد. بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است، اینستاگرام نیز مانند یوتیوب قابلیتی فراهم کرده که کاربران بتوانند براساس بازدید ویدئو خود به صورت مستقیم از این برنامه اینستاگرام کسب درآمد کنند. با ادامه مطلب کسب درآمد از اینستاگرام با تیک 4 همراه باشید.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

سرویس Subscriptions اینستاگرام برای کسب درآمد:

همانطور که در توضیجات اولیه خاطر نشان کردیم، شرکت متا، شرکت مادر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، از سرویس جدید خود یعنی «Subscriptions» برای کسب درآمد از اینستاگرام رونمایی کرد.
بر اساس این خبر، شرکت متا اعلام کرد که سرویس اشتراک اینستاگرام، به کاربران و تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام این قابلیت را خواهد داد تا با برقراری بیشتر با فالوورهای خود و با ارائه محتوای اختصاصی، بتوانند از این به بعد به صورت مستقیم از این پلتفرم درآمد کسب کنند.

حق اشتراک اینستاگرام برای کسب درآمد از اینستاگرام:

کاربرانی که در پلتفرم اینستاگرام مشغول به تولید محتوا هستند، می‌توانند برای محتوای صفحه خود، حق اشتراک ماهانه بگذارند و اینگونه به راحتی به صورت مستقیم از اینستاگرام و صفحه خود کسب درآمد کنند و کاربران دنبال کننده این صفحه ها نیز، با پرداخت حق اشتراک، می‌توانند به محتوای اختصاصی آن صفحه دسترسی داشته باشند.
در حال حاضر پس از فعال سازی سرویس Subscriptions برای کسب درآمد از اینستاگرام افرادی که تولید محتوا می‌کنند
می‌توانند اشترک‌های ماهانه مختلفی را از ۹۹ سنت تا ۹۹ دلار تعیین کنند و تا اوایل سال 2023 مبلغ درآمد خود از صفحه اینستاگرامشان را از شرکت متا دریافت نمایند.

سرویس Subscriptions اینستاگرام

مزایا سرویس Subscriptions اینستاگرام:

از مرایا سرویس Subscriptions می‌توان به دسترسی به لایو یا استوری‌های اختصاصی که با رنگ بنفش نمایش داده خواهد شد و بولد شدن کامنت کاربرانی که حق اشتراک پرداخت کرده‌اند، اشاره کرد.
و در آخر شرکت متا اعلام کرده است، که این سرویس با حضور چند اینفلونسر اینستاگرام، در طی همین چند روز در آمریکا آغاز خواهد شد و تا ماه‌های دیگر، سرویس Subscriptions در اختیار همه کاربران اینستاگرام  قرار خواهد گرفت. اما متاسفانه  توجه به تحریم های موجود در ایران، حق استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی در هاله ای از ابهام می‌باشد. امیدواریم از مطلب کسب درآمد از طریق اینستاگرام بهره کافی را برده باشید. شما می‌توانید از قسمت دیدگاه‌ها باما در ارتباط باشید.

سوالات متداول کسب درآمد از طریق اینستاگرام فعال شد | سرویس Subscriptions اینستاگرام

سرویس کسب درآمد اینستاگرام (Subscriptions) چیست؟

شرکت متا اعلام کرد که سرویس اشتراک اینستاگرام، به کاربران و تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام این قابلیت را خواهد داد تا با برقراری بیشتر با فالوورهای خود و با ارائه محتوای اختصاصی، بتوانند از این به بعد به صورت مستقیم از این پلتفرم درآمد کسب کنند.

حق اشتراک اینستاگرام برای کسب درآمد از اینستاگرام

مزایا سرویس Subscriptions اینستاگرام

از مرایا سرویس Subscriptions می‌توان به دسترسی به لایو یا استوری‌های اختصاصی که با رنگ بنفش نمایش داده خواهد شد و بولد شدن کامنت کاربرانی که حق اشتراک پرداخت کرده‌اند، اشاره کرد.
4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Romixuna
Romixuna
11 ماه قبل

عالی

سبد خرید0
There are no products in the cart!