چرا همه شرکت ها باید یک وب سایت داشته باشند ؟
چرا همه شرکت ها باید یک وب سایت داشته باشند ؟

امروزه اکثر شرکت ها برای جستجوی کارپردازان خود از اینترنت استفاده می کنند. در صورتی که علی رغم رقبایتان، شما مالک یک وب سایت جهت معرفی کسب و کار خود نباشید، رقبای شما موفق به کسب مزیت رقابتی شده و به احتمال زیاد بر کسب و کار شما مسلط خواهند شد. بنابراین، نباید بیش از این وقت را تلف کنید. باید با معرفی اینترنتی خود به مشتریان جدید دست پیدا کنید.

وب سایت

1- مشتریان، شما را روی اینترنت پیدا خواهند کرد

اکثر مشتریان برای پیدا کردن خدمات و محصولات از اینترنت استفاده می کنند. اینترنت همانند ابزاری است که برای یافتن فروشنده مناسب مطابق با انتظارات خریدار، از نظر قیمت، کیفیت و سایر معیارها، به مشتریان سرویس ارائه می دهد. به این ترتیب خریدار به جای استفاده از روش های معمول، یعنی کسب اطلاعات از طریق ملاقات با شرکت ها و بازدید از خدمات و محصولات شرکت ها و مقایسه آنها، در وقت و هزینه رفت و آمد خود صرفه جویی می کند. عرضه اینترنتی با کیفیت مناسب سبب صرفه جویی در وقت مشتریان شده و موجب می شود تا تجربه لذت بخش تری از استعلام و خرید خود داشته باشند.

2- رسیدن به رتبه های بالا در نتایج موتور جستجو مطمئنا زمان بر است

کسب رتبه بندی بالا در نمایش صفحات وب که معرف محصولات و خدمات شما هستند، برای کسب و کار شما حائز اهمیت است؛ این امر کاربران جدیدی را جذب وب سایت شما می کند، بدون آنکه متحمل هزینه های اضافی برای ساخت تبلیغات و آگهی های تجاری شوید. به هر حال، وب سایت شما یک شبه به رتبه بندی بالا نمی رسد. معمولا دو یا سه ماه طول می کشد تا وب سایت شما (در صورتی که به درستی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد) موفق به کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو شود. بنابراین، خیلی معطل نکنید و هر چه زودتر اقدام به ساخت یک وب سایت حرفه ای نمایید!

3- دوستان شما می توانند حامی و مروج کسب و کار شما باشند

این روزها، بهترین راه برای گسترش اطلاعات استفاده از اینترنت است. اطلاعات کامل درباره شرکت شما روی وب سایت شما به نمایش گذاشته می شود. اگر دوست شما یا یک مشتری خوب می خواهد شرکت شما را به دیگران توصیه نماید، تنها چیزی که آنها نیاز دارند به خاطر بسپارند نام وب سایت شماست، که از آن به بعد به راحتی می تواند بین دیگر دوستان آنها نیز انتشار یابد… هم در وقت خود و هم در وقتی که مشتریان شما برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نیاز خود تلف می کنند، صرفه جویی کنید. وب سایت بهترین کارت ویزیت شماست.

4- وب سایت مقرون به صرفه است

بازاریابی و پیدا کردن مشتری از طریق وب سایت و هزینه های عملیاتی پایین آن سبب شده تا به مراتب نسبت به وسایل و ابزارهای سنتی چون تماس شخصی با مشتری یا شرکت در نمایشگاه روشی کم هزینه تر باشد. با در نظر گرفتن بازگشت سرمایه (هزینه های سرمایه گذاری در توسعه و ارتقای کیفیت یک وب سایت، کمتر از سودی است که با ایجاد یک وب سایت جدید نصیب شما خواهد شد)، تشخیص خواهید داد که سرمایه گذاری در توسعه یک وب سایت تخصصی بسیار سود بخش است (البته در دراز مدت).

5- ایجاد کاتالوگ محصولات روی وب سایت

هیچ نیازی به چاپ کاتالوگ محصولات شما در قالب بروشور نیست. همه آنچه شما نیاز دارید این است که اون رو روی وب سایت خود قرار دهید. محتوای آن همیشه رایج است، به خوبی سازماندهی شده و سبب کاهش هزینه های مربوط به چاپ بروشور و توزیع آن بین مشتریان شما می شود. به این ترتیب مشتری قادر خواهد بود محصول مورد نظر خود را به سرعت روی وب سایت شما پیدا کند. همچنین شما امکان تغییر سریع اطلاعات مربوط به محصول خود را روی سایت خواهید داشت.

6- معرفی شرکت

آنچه که به همان اندازه حائز اهمیت است این است که ارائه وب، بهترین و منسجم ترین چشم انداز را از شرکت شما به تصویر می کشد. شما دیگر نیازی به ملاقات با شرکت یا تماس با منشی آن برای بدست آوردن ایده درباره شرکت ندارید.

ما وب سایت شما را به گونه ای طراحی می کنیم که بازدید کنندگان دیدگاه مثبتی نسبت به شرکت شما پیدا کرده و با شما تماس بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!