کانال اینستاگرام – قابلیت جدید چت اینستاگرام با عنوان «کانال‌» راه‌اندازی شد
کانال اینستاگرام – قابلیت جدید چت اینستاگرام با عنوان «کانال‌» راه‌اندازی شد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا امروز اعلام کرد که این شرکت در حال راه اندازی یک قابلیت جدید برای چت در اینستاگرام با عنوان «کانال» می­باشد. کانال اینستاگرام (Instagram Channels) در واقع به ایجادکنندگان آن اجازه می­‌دهد پیام­های عمومی و چندمقصده را به اشتراک بگذارند تا به طور مستقیم با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار سازند.
کانال­‌ها از متن، تصاویر، نظرسنجی‌­ها، واکنش‌­ها و موارد دیگر پشتیبانی می­‌کنند.
زاکربرگ این قابلیت را با راه‌اندازی کانال خود اعلام کرد، جایی که قصد دارد به‌روزرسانی‌های متا را در آینده به اشتراک بگذارد.

کانال اینستاگرام (Channels) چیست؟

اینستاگرام از امروز شروع به آزمایش کانال­‌ها با مخاطبان منتخب خود در ایالات متحده نموده است و قصد دارد این قابلیت را در ماه­های آینده گسترش دهد.
ایجادکنندگان کانال‌­ها می‌توانند از آن­ها برای کمک به دنبال‌کنندگان خود در به‌روز ماندن و دیدن لحظات پشت صحنه استفاده نمایند.
اینستاگرام خاطر نشان می‌کند که فقط ایجادکنندگان کانال­‌ها می‌توانند در کانال‌ اینستاگرام پست بگذارند و دنبال­کنندگان فقط توانایی واکنش به محتوا و شرکت در نظرسنجی­ها را دارند.

کانال اینستاگرام – قابلیت جدید چت اینستاگرام
کانال اینستاگرام – قابلیت جدید چت اینستاگرام

در ماه‌های آینده، اینستاگرام قصد دارد قابلیت­های بیشتری را از جمله امکان آوردن ایجادکننده دیگری به کانال برای بحث در مورد همکاری‌های آینده و جمع‌آوری سؤالات از طریق درخواست‌های سؤال، به کانال‌های پخش اضافه کند.

قابلیت جدید به ایجادکنندگان کانال­‌ها راه تازه‌­ای برای به روز رسانی دنبال کنندگان خود در برنامه می­دهد.
در گذشته، ایجادکنندگان معمولا استوری­ای را برای به اشتراک گذاشتن اخبار و به‌روزرسانی‌ها با دنبال­کنندگان خود ارسال می‌کردند.
اما اکنون این گزینه را دارند که از راه مستقیم‌تری برای تعامل با طرفداران خود استفاده کنند. این قابلیت همچنین به ایجادکنندگان اجازه می‌دهد درباره چیزهای خاصی بازخورد دریافت کنند و محتوای خود را تبلیغ نمایند.

چت کانال اینستاگرام (Instagram Channels) چیست؟

به گفته زاکربرگ، اگرچه متا ابتدا کانال‌های خود را در اینستاگرام راه‌اندازی می‌کند، اما این شرکت قصد دارد این قابلیت را در ماه‌های آینده به مسنجر و فیس‌بوک هم اضافه نماید.
هنگامی که یک ایجادکننده به کانال‌ها دسترسی پیدا کند، قادر است از صندوق ورودی اینستاگرام خود شروع کند.
پس از ارسال اولین پیام، دنبال­کنندگان آن­ها یک نوتیفیکیشن برای پیوستن به کانال دریافت می­کنند.
تا زمانی که کانال در حال فعالیت است، ایجادکنندگان می­توانند با استفاده از تگ «پیوستن به کانال» در استوری­‌ها، دنبال کنندگان خود را تشویق به پیوستن کنند.
ایجادکنندگان به زودی می­توانند کانال خود را به نمایه خود پین نمایند.

همه کاربران در شبکه اجتماعی می‌توانند به کانال‌های پخش دسترسی داشته باشند و محتوا را مشاهده کنند، اما فقط دنبال‌کنندگانی که به کانال می‌پیوندند،
زمانی که ایجادکنندگان به‌روزرسانی‌ها را پست می‌کند، اعلان دریافت می‌کنند.
دنبال‌کنندگان می‌توانند کانال‌های پخش را در هر زمانی ترک یا بی‌صدا کنند و همچنین قادرند اعلان‌های خود را از ایجادکنندگان کنترل نمایند.

قوانین کانال اینستاگرام

کانال‌های پخش تابع دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام هستند و افراد می‌توانند هم خود کانال پخش یا محتوای خاصی را که در کانال به اشتراک گذاشته شده است را گزارش دهند که در صورت مغایرت با سیاست‌های متا، حذف شوند.
این شرکت می‌گوید کانال‌های پخش برای تجربه‌های چت عمومی و جستجو طراحی شده‌اند، بنابراین با آنها متفاوت از پیام‌های خصوصی در اینستاگرام رفتار می‌شود.
متا اشاره می‌کند که ابزارها و بازبینی‌هایی برای کمک به شناسایی، بازبینی یا حذف محتوای کانال‌های پخش که ممکن است دستورالعمل‌های آن را نقض کند، دارد.

کانال اینستاگرام (Instagram Channels) قابلیت جدید چت اینستاگرام با عنوان «کانال‌» راه‌اندازی شد
کانال اینستاگرام (Instagram Channels) قابلیت جدید چت اینستاگرام با عنوان «کانال‌» راه‌اندازی شد

این یک حوزه کلیدی است که متا می­خواهد به آن بپردازد.
یک گزارش داخلی اخیر نشان داد که در حالی که زمان صرف شده در فیس بوک و اینستاگرام به طور کلی در حال افزایش است،
خلق و تعامل در حال کاهش است و افراد کمتری نسبت به گذشته به روزرسانی­های شخصی ارسال می­کنند.

همان‌طور که اشاره شد، این به روند گسترده‌تر بازگشت کاربران به پیام‌رسانی به جای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های عمومی مربوط می‌شود و کانال‌ها می‌توانند راه دیگری برای ورود به این موضوع باشند و به ایجادکنندگان و برندها کمک کنند تا با مخاطبان خود به روش‌های کلاسیک­تر و بومی‌تر ارتباط برقرار کنند.
این موضوع می­تواند یک راه ساده برای همسو شدن با این مورد و ایجاد جامعه به روشی جدید باشد.

استفاده از کانال اینستاگرام (Instagram Channels)

در حال حاضر، این قابلیت با گروهی منتخب از اینفلوئنسرها، از جمله اسنوبردیست، Chloe Kim و استریمر Valkyrae، در حال آزمایش است که کانال­های پخش خود را آغاز خواهند کرد.
متا یک لیست انتظار برای این قابلیت دارد، اما به به کسانی که در حال حاضر درخواست می­دهند، می­گوید که از قبل پر شده است.

کانال‌های جدید می‌توانند ابزار بسیار مفیدی برای ایجادکنندگان آن­ها باشند تا به‌روزرسانی‌ها را با جوامع خود به اشتراک بگذارند.
با توجه به عدم اطمینان عمومی در مورد آنچه در توییتر اتفاق می‌افتد، داشتن یک روش جدید مبتنی بر متن که به راحتی برای مخاطبان اینستاگرام قابل دسترسی باشد، می­تواند تفاوت­‌ها را رقم بزند.

سوالات متداول کانال اینستاگرام – قابلیت جدید چت اینستاگرام با عنوان «کانال‌» راه‌اندازی شد

چت کانال اینستاگرام (Instagram Channels) چیست؟

به گفته زاکربرگ، اگرچه متا ابتدا کانال‌های خود را در اینستاگرام راه‌اندازی می‌کند، اما این شرکت قصد دارد این قابلیت را در ماه‌های آینده به مسنجر و فیس‌بوک هم اضافه نماید. هنگامی که یک ایجادکننده به کانال‌ها دسترسی پیدا کند، قادر است از صندوق ورودی اینستاگرام خود شروع کند.

استفاده از کانال اینستاگرام (Instagram Channels)

در حال حاضر، این قابلیت با گروهی منتخب از اینفلوئنسرها، از جمله اسنوبردیست، Chloe Kim و استریمر Valkyrae، در حال آزمایش است که کانال­های پخش خود را آغاز خواهند کرد. متا یک لیست انتظار برای این قابلیت دارد، اما به به کسانی که در حال حاضر درخواست می­دهند، می­گوید که از قبل پر شده است.

قوانین کانال اینستاگرام

کانال‌های پخش تابع دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام هستند و افراد می‌توانند هم خود کانال پخش یا محتوای خاصی را که در کانال به اشتراک گذاشته شده است را گزارش دهند که در صورت مغایرت با سیاست‌های متا، حذف شوند.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!