رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس
رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس

یکی از مشکلاتی که پس از فعالسازی ووکامرس در پیشخوان وردپرس رخ می‌دهد کندی پیشخوان می باشد که در این مقاله از سری مقالات تیک4 قصد داریم علت و رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس را آموزش دهیم.

رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس

علت کند شدن پیشخوان وردپرس:

یکی از دلایل کند شدن پیشخوان وردپرس می تواند مربوط به بروزرسانی جدید ووکامرس باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاربر در زمان نصب و راه اندازی اولیه این افزونه، گزینه مجوز رهگیری ووکامرس را فعال کرده است. با فعال شدن این گزینه ووکامرس برای جمع آوری اطلاعات از سایت کاربر یک کد اسکریپت در پنل مدیریت وردپرس سایت بارگذاری می‌کند. که آدرس این کد اسکریپت به شرح به زیر می‌باشد:

https://stats.wp.com/w.js

به دلیل اینکه دامنه  wp.com در کشور ایران به دلایل تحریم  فیلتر می‌باشد، کد اسکریپتی که در بالا مشاهده می‌کنید به طور کامل بارگذاری نمی‌شود و باعث تاخیر زیاد در لود پنل ادمین سایت کاربر می‌شود.

رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس:

برای رفع سرعت کم پیشخوان وردپرس شما ابتدا می بایست به پنل وردپرس خود وارد شوید و سپس از قسمت نوار سمت راست صفحه پیشخوان وردپرس خود به قسمت ووکامرس رفته و بر روی پیکربندی کلیک نمایید.

رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس

 

پس از باز شدن و بارگذاری صفحه پیکربندی همانند تصویر زیر به قسمت پیشرفته مراجعه کنید و سپس بر روی گزینه woocommerce.com کلیک نمایید:

رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس

پس از وردپرس به بخش woocommerce.com در قسمت تنظیمات پیشرفته صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد. که در این قسمت دو گزینه وجود دارد (رهگیری را فعال کنید و نمایش پیشنهادات ووکامرس)که می‌بایست شما تیک آن‌ها را بردارید. و پس از برداشتن تیک آن ها و غیر فعال شدن تیک می بایست بر روی دخیره تغییرات کلیک نماید.

رفع مشکل کندی سرعت پنل مدیریت وردپرس

پس از انجام این موارد دوباره به ناحیه کاربری وردپرس مراجعه کنید و سرعت آن را چک نمایید. با انجام این موارد به احتمال زیاد مشکل سرعت کم پیشخوان وردپرس به طور کلی رفع خواهد شد.  امیدواریم از مطلب رفع کندی پیشخوان وردپرس بعد از فعالسازی ووکامرس بهره کافی را برده باشید. شما می‌توانید از قسمت دیدگاه‌ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باران
باران
1 سال قبل

بسیار عالی؛ واقعا ممنونم ازتون
مدت زیادی بود درگیر این امر بودم و حسابی کلافه‌م کرده بود.
حتی گاهی فراموش می‌کردم برای چی رفتم تو پیشخوان. خاست رو هم عوض کردم اما درست نشد.
اما با اعمال آنچه اینجا توضیح دادید مشکل بطور کامل برطرف شد.
خدا خیرتون بده

علی رضایی
مدیر
علی رضایی
1 سال قبل
پاسخ به  باران

خواهش می کنم
موفق باشید

سبد خرید0
There are no products in the cart!