آموزش افزونه دکان
آموزش افزونه دکان

همانطور که در پست ها قبل از سری مقالات تیک4 برای شما توضیح دادیم، افزونه دکان بهترین راه برای راه اندازی یک وبسایت چند فروشندگی است که در عین سادگی که دارد، امکانات بسیاری را در اختیار شما میگذارد. در این پست کار با افزونه دکان را برای شما توضیح خواهیم داد، پس با آموزش افزونه دکان باما همراه باشید.

آموزش نصب و راه اندازی افزونه دکان

در ابتدا شما باید افزونه دکان را خریداری کنید و آن را در مخزن وردپرس نصب کنید.

پس از نصب این افزونه پنجره زیر برای شما نمایش داده خواهد شد:

دکان

 

همانطور که می بینید، این افزونه در 4 مرحله از شما اطلاعات مورد نیاز در رابطه با محصولات را می پرسد و پس از اتمام این مراحل افزونه بطور کامل برای شما نصب خواهد شد. این مراحل شبیه روند نصب افزونه ووکامرس است و صرفا برای راه اندازی اولیه این افزونه استفاده می شوند، دقت کنید که این اطلاعات را با دقت وارد کنید تا در مراحل بعدی برای شما مشکل آفرین نشود.

پس از این که این افزونه را به طور کامل نصب و راه اندازی کردید، می بینید که بخش دکان به پنل ادمین سایت شما اضافه شده است، و می توانید محل تنظیمات این افزونه را در عکس زیر مشاهده کنید:

 

دکان

 

البته تا اینجا افزونه دکان برای شما قابل استفاده است، اما اگر می خواهید ویژگی های افزونه را با توجه به نیاز های سایت خود تغییر دهید باید بر روی گزینه تنظیمات کلیلک کنید. در این بخش شما می توانید پنل اصلی تنظیمات این افزونه را مشاهده کنید که شامل کلیه تنظیمات راه اندازی می باشد. یادتان باشد که پس از انجام هر گونه تغییراتی باید اول بر روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید، در غیر این صورت تنظیمات برای شما اعمال نخواهد شد.

 

دکان

 

هر کدام از این بخش ها همانطور که از نامش پیداست، مربوط به نظیمات این افزونه می شود.

در قسمت تنظیمات عمومی، میتوانید تنظیمات کلی از قبیل، دسترسی ها و نمایش پیام های مختلف را کنترل کنید که بعضی از این ها در اول نصب افزونه توسط شما تکمیل شده است.

در بخش فروش هم می توانید تنظیمات مربوط به نحوه درصد ها، کمیسیون ها و همچنین قابلیت های فروشندگان خود را ویرایش کنید.

در بخش پرداخت هم می توانید روش های پرداخت برای محصولات فروشندگان را مشخص کنید.

در تنظیمات برگه، شما میتوانید برگه ها را عوض کنید و افزونه دکان را به برگه های مختلف سایت خود اضافه کنید.

در بخش ظاهر سازی هم، همانطور که از نامش پیداست کلیه تنظیمات ظاهری افزونه دکان را در خود قرار داده است تا آن ها را به دلخواه تغییر دهید.

 

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!