معرفی افزونه پرطرفدار دکان (dokan)
معرفی افزونه پرطرفدار دکان (dokan)

سایت های فروشگاهی همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای معرفی محصولات و هنر های دستی ما هستند که اگر به درستی اداره شوند میتوانند رونق اقتصادی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورند.

امروزه استفاده از این سایت ها تبدیل به کاری بسیار آسان و کم هزینه شده است و برای همه افرادی که دانشی حداقلی از کامپیوتر دارند، کاملاٌ انجام پذیر و ساده است. از طرفی سایت های فروشگاهی در عین سادگی، میتوانند محصولات ما را در سراسر وب به همه افراد معرفی کنند و سود زیادی را برای رشته کاری ما بیافرینند.

از طرفی خیلی از افراد هم راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بزرگ را انتخاب می کنند و می خواهند تا همانند فروشگاه های بزرگی همچون دیجیکالا، تعداد زیادی از فروشندگان دیگر را به سمت خود جذب کرده و محصولات آنها را نیز در سایت خود به فروش برسانند. ایده راه انداختن فروشگاه ها با ویژگی چندفروشندگی تا چند سال پیش، ایده ای بسیار پرهزینه و پردردسر بود چراکه قالب ها و افزونه هایی که چنین امکانات پیچیده ای برای کنترل چندین فروشنده داشته باشند وجود نداشت و تنها راه پیش رو هم طراحی یک سایت به صورت اختصاصی بود. از طرفی سفارش اختصاصی یک سایت با قابلیت چندفروشندگی هزینه ای جندین برابر خرید یک قالب را در بر دارد  و به صرفه نیست.

امروز میخواهیم به شما افزونه دکان را معرفی کنیم که تمامی نگرانی های شما برای چندفروشندگی را از بین خواهد برد و هزینه های شما را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد، پس با تیک4 همراه باشید.

افزونه دکان

افزونه دکان بهترین راه برای تبدیل سایت های وردپرسی به سایت های چندفروشگاهی است که دارای دو نسخه لایت و پرو میباشد، نسخه لایت آن را میتوانید از سایت ها بصورت رایگان دریافت کنید اما نسخه پرو در سایت ژاکت و راست چین قابل خریداری می باشد. این افزونه در واقع یک ادون برای فروشگاه ووکامرس می باشد، یعنی برای استفاده از آن باید افزونه ووکامرس را در سایت خود نصب کرده باشید تا بنوانید از آن استفاده کنید.

 

سایت های فروشگاهی

 

دکان به شما این امکان را می دهد تا تنها با چند کلیک فروشگاه خود را مدیریت کرده و از تمامی امکانات چندفروشندگی آن به سادگی استفاده کنید. شاید بتوان گفت مهم ترین ویژگی این افزونه سادگی و طراحی منحصر به فرد آن است که به واسطه آن افراد مبتدی هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و از طرفی با تمامی درگاه های پرداخت ایرانی هم سازگار است، همچنین از درگاه های پرداخت پی پال و استریپ هم پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محصولات خود را با ارزهای خارجی و در خارج از کشور هم معامله کنید.

افزونه دکان بر پایه بوت استرپ ساخته شده است و با اکثریت تم های فروشگاهی کاملاٌ سازگار است، پس نیازی نیست که نگران مشکلات ظاهری آن در سایت خود باشید، همچنین به طور کامل راست چین و فارسی شده است تا برای کاربران ایرانی بهترین تجربه را به ارمغان بیاورد.

افزونه دکان

ویژگی های دکان

در زیر میتوانید برخی از ویژگی های منحصر به فرد دکان را مشاهده کنید:

  1. داشبرد اختصاصی برای فروشندگان با امکانات بسیار زیاد
  2. سیستم پرداخت پیشرفته برای پورسانت ها
  3. حمل و نقل اختصاصی و انعطاف پذیر
  4. گزارش فروش و سفارشات
  5. تنظیمات و صفحه اختصاصی فروشگاه
  6. سیستم ارسال اعلان و اطلاع رسانی
  7. سیستم نطارت و مدیریت نظر محصولات
  8. بروزرسانی منظم و هماهنگ با ووکامرس
  9. دارای مستندات کامل

امیدواریم از مقاله معرفی افزونه دکان بهره کافی را برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!