ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager
ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager

یکی از مشکلاتی که در سر راه فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد تغییر قیمت مداوم محصولات و حذف یا اضافه ویژگی‌های یک محصولات می‌باشد، شاید ابتدا که محصولات کمی برای ارائه داشته باشید این امکان وجود داشته باشد که به صورت دستی موارد فوق انجام شود اما در صورتی که تعداد محصولات زیاد باشد امکان ویرایش تک تک محصولات ووکامرسی و ذخیره کردن تغییرات هر کدام، کاری بسیار زمان‌بر  و غیر ممکنی است. در ادامه مقاله ویرایش گروهی محصولات ووکامرس به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با کمک افزونه Smart Manager For Woocommerce بتوانید به راحتی قیمت محصولات و ویژگی محصولات خود در سایت را تغییر دهید. با تیک4 همراه باشید.

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager

ویرایش گروهی محصولات با کمک افزونه Smart Manager

افزونه رایگان Smart Manager for woocommerce به شما این امکان را می دهد که به جای صرف زمان طولانی برای ویرایش محصولات خود بتوانید با سرعت محصولات فروشگاه خود را بروز کنید. این افزونه  با بیش از 10 هزار نصب فعال یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های این حوزه در وردپرس می‌باشد، که به شما امکاناتی همچون موارد زیر را می دهد:

  • ویرایش قیمت
  • ویرایش موجودی انبار
  • تغییر وضعیت سفارش
  • تغییر دسته‌بندی محصول
  • حذف یا افزودن ویژگی‌های محصولات

نصب و استفاده از افزونه Smart Manager for woocommerce

حال برای نصب افزونه Smart Manager for woocommerce به پیشخوان وردپرس خود رفته و از قسمت افزونه ها در بخش افزون  افزونه Smart Manager for woocommerce را بیابید و آن را نصب و فعال کنید.

پس از نصب و فعالسازی افزونه گزینه جدیدی  در پیشخوان وردپرس شما به نام Smart Manager اضافه خواهد شد. که با کلیک بر روی آن صفحه­ ایی مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن  لیستی از محصولاتی که در فروشگاه شما است را نمایش می­ دهد.

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager

ویرایش فیلدها

هر یک از ستون‌هایی که در در تصویر فوق  مشاهده می کنید نشان دهنده مشخصات محصول همچون تصویر محصول، عنوان محصول، قیمت ویژه و عادی محصول، دسته‌بندی محصول ، موجودی انبار، وضعیت انتشار محصول و … می‌باشند.  که برای ویرایش هر کدام  یک از مقادیر و مشخصات فوق کافی است بر روی فیلد موردنظر خود دابل کلیک کنید و پس از اعمال تغییرات مورد نیاز بر روی گزینه Save که در در بالای صفحه است کلیک کنید.

ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager

تغییر ستون‌های پیش‌فرض

برای تغییر ستون های پیش فرض کافی است مطابق تصویر زیر با کلیک بر روی گزینه Columns تغییرات خود را اعمال کنید، برای این کار ابتدا ستون‌های موردنظر را غیرفعال نمایید و ستون‌های مدنظر خود را نیز اضافه کنید. همچنین در ستون سمت چپ ستون‌هایی که در صفحه  شما موجود هستند را نشان می دهد و در سمت راست ستون‌هایی وجود دارند که می‌توانید با Drag and drop کردن، آنها را به ستون‌های سمت چپ صفحه اضافه کنید.

همچنین  ستون‌های موجود که در سمت چپ  وجود دارند را اگر نیاز ندارید را با Drag and drop آنها به سمت ستون سمت راست آن ها را حذف کنید. پس از پایان تغییرات  دلخواه خود بر روی دکمه Update کلیک کنید تا موارد تغییر یافته شما اپدیت و ذخیره شوند.

تغییر دسته‌­بندی محصول

یکی دیگر از مزیت‌های این افزونه امکان ویرایش دسته‌بندی محصولات شما می‌باشد، که برای استفاده از این قابلیت کافیست مانند تصویر زیر بر روی دسته بندی محصول مدنظر خود دابل کلیک کنید و دسته‌بندی موردنظر خود را تغییر دهید و پس از اتمام تغییر دسته بندی ها محصول بر روی دکمه Ok کلیک نمایید.

جستجوی محصولات

پیدا کردن محصولات در زمانی که محصول زیادی در سایت داشته باشید  کار بسیار وقت گیر و سختی می باشد. اما این افزونه کار شما را راحت کرده است و با قابلیت جستجوی سریع محصولات که این افزونه دارد می توانید به سرعت محصول خود را بیابید. برای انجام این کار می‌توانید محصول مدنظر خود را در باکس جستجوی موجود در بالای صفحه وارد کنید، تا به راحتی محصول را پیدا کنید اما مطابق تصویر زیر برای فعال کردن امکان جستجوی پیشرفته شما باید گزینه Advanced Search را فعال کنید.ویرایش گروهی محصولات ووکامرس | افزونه Smart Manager

در این مقاله به معرفی افزونه Smart Manager  پرداختیم، امیدواریم از مقاله ویرایش گروهی محصولات ووکامرس بهره کافی را برده باشید. شما می توانید از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!