پاپ آپ چیست و افزونه های رایگان پاپ آپ
پاپ آپ چیست و افزونه های رایگان پاپ آپ

روش های مختلفی برای هدایت کاربر به صفحه خاصی از سایت وجود دارد. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در زمان وبگردی به آدرس سایتی مراجعه کرده باشید که با یک صفحه جدید و ناخواسته مواجع شده باشید. به این عملیات پاپ آپ می گویند. که امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با پاپ آپ آشنا خواهیم کرد و همچنین افزونه‌های رایگان پاپ آپ را به ما همراهان عزیز تیک4 معرفی خواهیم کرد.

پاپ آپ چیست (popup)

پاپ آپ نوعی تبلیغات آنلاین است که معمولاً در پنجره‌ای کوچکتر و جدا از صفحه اصلی باز می‌شوند و در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد. به بیان ساده می توان گفت در هنگامی که شما یک سایت را باز می کنید و مشغول جستجو در آن سایت هستید با کلیک بر روی سایت پنجره ای و یا سایتی دیگر باز می شود، که شما به آن سایت جدید هدایت می شوید. البته می توانید آن پنجره را ببینید و به سایت اول بازگردید. همانطور که گفتیم این کار به منظور تبلیغات صورت میگیرد. حال اگر شما قصد استفاده از پاپ‌آپ ها را در سایت وردپرسی خود دارید با ادامه مطلب با ما همراه باشید. تا افزونه های رایگان popup را به شما معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که
استفاده بیش از اندازه پاپ آپ میتواند بیشتر برای سایت شما مضر باشد تا مفید واقع شود؛ پس در نظر داشته باشید به اندازه کافی از این امکان استفاده نمایید.

افزونه های رایگان پاپ آپ

تمامی افزونه‌های رایگانی که به شما معرفی می‌کنیم؛ از مخزن وردپرس قابل دانلود است و پس از دانلود کافیست آن افزونه را بر روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال کنید.

افزونه های رایگان پاپ آپ

افزونه رایگان OptinMonster:

این افزونه جزو بهترین پلاگین pop-up در وردپرس است. کارکرد این افزونه با drag & drop (کشیدن و رها کردن هر آیتم در صفحه) است که کار با این افزونه را به شدت آسان کرده است. یک ویژگی بسیار جالب این افزونه رفتارسنجی کاربران است. این افزونه به کمک رفتارهای کاربر بهترین زمان را برای نمایش پاپ آپ پیدا می‌کند و این عملیات را اجرا می‌کند.

افزونه Popup Builder:

کاربران با کمک افزونه Popup Builder می‌توانند هر چیزی را به صورت popup درآورند، برای وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود پنجره های قدرتمند تبلیغاتی ایجاد کنند. این افزونه قدرتمند و آسان، به کاربران خود کمک می‌کند تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و پیشنهادات، تخفیف‌ها یا سایر اعلان‌های تبلیغاتی را به آن‌ها معرفی کنند. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است. ک نسخه رایگان این افزونه را می توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید.

افزونه Popup Maker:

این افزونه انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد به همین دلیل است که این افزونه جزو محبوب ترین افزونه های این حوزه است. افزونه Popup Maker برای ساخت پاپ آپ ها با کشیدن و رها کردن یا همان drag & drop امکان پذیر نیست. ولی در عوض پاپ‌آپ ها در این افزونه با یک رابط کاربری که مشابه ویرایشگر کلاسیک وردپرس ساخته می شوند. که این دلیل باعث محبوبیت این افزونه شده است. این افزونه انتخاب مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند بدون هیچ محدودیتی کنترل پاپ‌آپ سایت را بر عهده بگیرند.

امیدواریم از مقاله تعریف پاپ آپ و افزونه‌های رایگان پاپ آپ بهره کافی را برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!