پست زمان دار در وردپرس و نحوه فعالسازی پست زمان دار
پست زمان دار در وردپرس و نحوه فعالسازی پست زمان دار

دنیای وردپرس پر از امکانات متنوع و کاربردی است که کاربران به راحتی می توانند سایت خود را پیش ببرند. یکی از این امکانات در خصوص انتشار مطلب و پست های وردپرس است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد به دلیل مشغله زیاد یادتان میرود پست یا مطلبی را در سایت خود منتشر کنید. با کمک پست زمان دار در وردپرس شما میتوانید یک زمان به خصوص را برای پست پیش نویس شده خود انتخاب نمایید تا در زمان مقرر آن پست خود به خود منتشر شود. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با پست های زمان دار در وردپرس آشنا کنیم. باما همراه باشید.

پست زمان دار در وردپرس

پست زمان دار در وردپرس

برای داشتن یک وبسایت بسیار موفق، بهترین استراتژی این است که پست های خود را زمانبندی کنید تا در زمان مشخصی در روی وبسایت به نمایش درآید. همچنین شما می‌توانید مقالات خود را بنویسید و زمانبندی کنید تا در روزهای مختلف منتشر شوند، شما می توانید با پست های زمان بندی شده شما می توانید مقالات خود را با سرعت بیشتر بنویسید و به سرعت منتشر کنید.

در هر روز زمان مشخصی وجود دارد که هر وب سایت اوج کاربران خود را به دست می آورد. با انتشار در آن زمان، می توانید از ترافیک موجود استفاده کنید تا بازدیدهای صفحه خود را افزایش دهید. زمانبندی ارسال پست ها نیز هنگامی که قصد تعطیلات دارید نیز خیلی مفید خواهد بود. شما می توانید بدون نگرانی در مورد نوشتن و انتشار مطالب ، پست های وبلاگ خود را برنامه ریزی کرده و از تعطیلات خود لذت ببرید.

روش فعالسازی پست های زمان دار

وقتی که مطلب مورد نظر خود را بصورت کامل نوشتید آن مطلب را پیش نویس کرده و از قست باکس انتشار بر روی عنوان انتشار فوری رفته و بر روی ویرایش کلیک نمایید.

روش فعالسازی پست های زمان دار 

پس از کلیک بر روی ویرایش شما در آن قسمت به صورت کشویی تنظیماتی بارگزاری می شود. شما می توانید در آن قسمت تاریخ و ساعت دقیق مطلب را مشخص نمایید و بر روی دکمه قبول کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شود.

روش فعالسازی پست های زمان دار 

مشکلات پست زمان دار

گاهی پست های زمان دار در وردپرس دچار اختلال می شود که به صورتی است که یا منتشر نمی‌شوند یا پس از انتشار دوباره به حالت انتشار می‌رود. اگر منتشر نمی‌شوند شما باید با مدیریت سرور تماس بگیرید بخاطر این که شاید مشکل احتمالی از سرور باشد. و باید قابلیت cron job (سرویس زمانبندی که وظیفه اجرای روتین های خاصی را در زمان مشخص بر عهده دارد) در هاست شما فعال باشد و اگر سرور اختصاصی ندارید حتما از مدیر سرور درخواست کنید آن را برای شما فعال کند. اما اگر پست های شما دوباره به حالت انتشار و یا یکی در میان منتشر می شود، می توانید با نصب پلاگین wp-missed-schedule این مشکل را هم حل کنید.

امیدواریم از مقاله پست زمان دار در وردپرس و نحوه فعالسازی پست زمان دار بهره کافی را برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال قبل

با سلام کارای وب سایت من جوریه که علاوه بر زمانبندی برای ارسال پست می خوام پست ها بعد از مثال ۲۴ ساعت منقضی بشن چیزی شبیه استوری وات ساپ آیا افزونه ای برای این کار برای معرفی دارید با تشکر

علی رضایی
مدیر
علی رضایی
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
خیر متاسفانه این مورد رو اطلاع نداریم
البته دقت داشته باشید که پست منقضی شونده باعث آسیب به سئو سایت میشه و اینکار باید حتما اصولی انجام بشه
با تشکر

سبد خرید0
There are no products in the cart!