معرفی بهترین روش ساخت فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای کسب و کارها
معرفی بهترین روش ساخت فروشگاه آنلاین و اینترنتی برای کسب و کارها

ساده ترین راه ساخت فروشگاه آنلاین

امروزه تمام تجهیزات و وسایل در دنیا در حال ارتباط با اینترنت هستند به طوری که شما می توانید قبل از رسیدن به خانه و با استفاده از گوشی خود کولر خانه خود را روشن کنید یا از طریق اینترنت بدون مراجعه به بانک تمام کار های بانکی خود اعم از انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و بسیاری از موارد دیگر را کمتر از چند دقیقه در خانه خود انجام دهید. در زمان های نه چندان دور حتی برای پرداخت قبض موبایل هم نیاز بود به بانک مراجعه کنید ولی در زمان حاضر به لطف پیشرفت تکنولوژی و اینترنت تمام این کار ها را می توانید در عرض چند دقیقه داخل خانه خود انجام دهید. کسب و کار های مختلف نیز از این مسیر پیروی کرده اند و خود را با اینترنت همگام ساخته اند، به طوری که اکثر کسب و کار ها به ساخت فروشگاه آنلاین پرداخته اند و مشتریان آن ها برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود می توانند به جای مراجعه حضوری به دفتر فروشگاه آن را در عرض چند ثانیه داخل سایت فروشگاه خرید کنند و درب در منزل آن ها را دریافت کنند.

پس اگر شما دارای یک کسب و کار هستید چه کسب و کار شما کوچک باشد چه بزرگ، شما حتما به یک فروشگاه آنلاین نیاز خواهید داشت.

روش های ساخت فروشگاه آنلاین

  • طراحی اختصاصی
  • سایت ساز ها
  • وردپرس

در این روش ها وردپرس معروف ترین، اقتصادی ترین، سریعترین و ساده ترین روش برای ساخت فروشگاه آنلاین می باشد. برای ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس تنها چیزی که شما نیاز دارید یک قالب فروشگاهی به همراه افزونه ووکامرس است. سایت ژاکت مرجعی معتبر برای خرید قالب فروشگاهی است.

شما با استفاده از یک قالب فروشگاهی مانند فلت سام و افزونه ووکامرس می توانید در کمتر از نیم ساعت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. یکی از مواردی که طراحی سایت با استفاده از وردپرس باید به آن توجه داشته باشید امنیت سایت است. ممکن است که یک قالب فروشگاهی که در سایت های معتبر به فروش می رسد در بعضی از سایت های دیگر با قیمت کمتر و یا حتی رایگان در اختیار مردم قرار گرفته باشد. ولی به هیچ عنوان نباید از این قالب ها و افزونه ها استفاده کرد زیرا ممکن است که امنیت سایت شما را به خطر بیندازد و افراد بتوانند با استفاده از آن وارد وب سایت شما شوند و اطلاعات شما را به سرقت ببرند. یکی از مزیت های استفاده از قالب های فروشگاهی سایت zhaket.com بحث امنیت است چرا که محصولات این مارکت از لحاظ امنیتی ضریب بالایی دارند و شما از این بابت اطمینان خاطر خواهید داشت.

اگر شما برای طراحی سایت خود از طراحی اختصاصی استفاده کنید نیاز است تا هزینه بسیار زیادی بپردازید و دسترسی شما برای ساخت فروشگاه آنلاین محدود است و شما باید ماهیانه برای سایت خود هزینه کنید

در صورتی که در وردپرس شما فقط باید هزینه ثبت دامنه و خرید هاست را به همراه یک قالب فروشگاهی پرداخت کنید و نیاز به خرج هزینه های اضافی ندارید.

پس اگر شما دارای یک کسب و کار هستید و نیاز به فروشگاه آنلاین را حس کردید و می خواهید ساخت فروشگاه آنلاین خود را آغاز کنید  پیشنهاد می کنیم از یادگیری وردپرس شروع کنید و بعد از مسلط شدن به وردپرس، مراحل طراحی سایت فروشگاهی را شروع کنید که شامل مراحل زیر می شود.

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس

برای ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس تنها چیزی که شما نیاز دارید یک قالب فروشگاهی به همراه افزونه ووکامرس است. بهترین قالب فروشگاهی را می توانید از سایت ژاکت zhaket پیدا کنید. شما با استفاده از یک قالب فروشگاهی مانند فلت سام و افزونه ووکامرس می توانید در کمتر از نیم ساعت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

  • خرید دامنه
  • خرید سرویس میزبانی (هاست )
  • نصب وردپرس
  • نصب ووکامرس
  • ساخت فروشگاه و اضافه کردن محصول

تمام این کار ها در کم تر از نیم ساعت انجام می شود.

امیدواریم شما با خواندن این مقاله با ضرورت داشتن فروشگاه آنلاین آشنا شده باشید و در فکر ساخت فروشگاه آنلاین برای خود باشید و با استفاده از آن فروش خود را افزایش دهید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!