افزونه در دست تعمیر ووکامرس | چگونه حالت در دست تعمیر ووکامرس را فعال کنیم
افزونه در دست تعمیر ووکامرس | چگونه حالت در دست تعمیر ووکامرس را فعال کنیم

همان‌طور که میدانید وردپرس و ووکامرس امکانات متنوع و مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهند. این دو سیستم با اکثر افزونه‌ها سازگاری دارند که همین دلیل باعث محبوبیت این دو سیستم شده است. اما گاهی اوقات مدیران سایت تمایل دارند بدون اینکه کاربر از تغییرات در حال انجام باخبر شوند، تغییراتی را در سایت خود اعمال کنند. به این منظور از افزونه در دست تعمیر ووکامرس (افزونه SeedProd) می توان استفاده کرد. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با این افزونه آشنا کنیم. باما همراه باشید.

افزونه در دست تعمیر ووکامرس | چگونه حالت در دست تعمیر ووکامرس را فعال کنیم

دلیل استفاده از افزونه در دست تعمیر ووکامرس

برخی مواقع پس‌ از اینکه سایت خود را راه‌اندازی می کنید شاید در فروشگاه شما یک مشکل جدی وجود داشته باشد که شما ناچار هستید آن را ویرایش یا تغییراتی در کد خود دهید که برای اینکه شما به راحتی بتوانید فروشگاه خود را تغییر دهید و کاربران آن را مشاهده ننمایند می توانید از این افزونه استفاده نمایید. یکی از مزایایی که این حالت در چنین مواقعی دارد این است که باعث می‌شود به دلیل ایجاد خطا در سایت گوگل برای شما جریمه تعیین نشود. زیرا شما وضعیت تعمیر سایت خود را با این حالت اعلام نمودید.

همچنین یکی از دیگر دلایلی که می توانید از این افزونه استفاده کنید این هست که برخی مواقع تمایل دارید که به فروشگاه خود یک بخش جدید اضافه کنید. که این حالت کمک می‌کند که برای آن بخش حالت در دست تعمیر را در نظر بگیرید تا آن را به عموم کاربران خود نیز معرفی کرده باشید.

افزونه در دست تعمیر ووکامرس SeedProd

شما با استفاده از افزونه SeedProd می‌توانید مواردی را که در بالا اشاره کردیم را به راحتی انجام دهید برای نصب افرونه به قسمت پیشخوان وردپرس خود رفته  و از قسمت منو سمت راست صفحه پیشخوان خود وارد مخرن وردپرس خود شوید و افزونه SeedProd را بیابید و آن را نصب و سپس فعال نمایید. پس از فعال سازی این افزونه برای شما در منو قسمت مخصوص این افزونه اضافه خواهد شد که ما در ادامه مقاله افزونه در دست تعمیر ووکامرس تمامی تنظیمات مربوط به این افزونه را توضیح خواهیم داد.

  • محتوا

قسمت اول تنظیمات این افزونه شامل تنظیمات عمومی و محتوا است که دارای سه گزینه غیرفعال و فعال‌سازی حالت به‌زودی و فعال‌سازی حالت در دست تعمیر می باشد که حالت‌های مختلف را مشخص می‌ نماید. شما به طور دلخواه می توانید حالت موردنظر خود را انتخاب کنید. که گزینه اول مشخص می‌کند که این افزونه در حالت غیرفعال است. گزینه دوم به‌زودی است با کلیک بر آن فعال خواهد شد که در مواقعی از این گزینه استفاده میتوانید کنید که شما قصد دارید به‌زودی یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنید.

گزینه سوم این قسمت یعنی فعال سازی برای این هست که پس از روشن کردن این حالت، حالت تعمیر برای کاربران سایت نمایش داده خواهد شد. این حالت با استفاده از کد 503 به موتورهای جستجو پیغام خواهد داد که سایت شما به صورت موقت صفحه شما غیرفعال شده است.

افزونه در دست تعمیر ووکامرس

تنظیمات برگه  در قسمت تنظیمات محتوا

در این بخش از قسمت تنظیمات محتوا افزونه SeedProd  شما می توانید تنظیماتی همچون لوگو، عنوان و پیغام را انجام دهید که در زمان فعالسازی حالت در دست تعمیر برای کاربران نمایش داده شود. و درنهایت پس از اتمام هر بخش می توانید بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید تا تغییرات شما ذخیره شود.

  • طراحی

در این قسمت تنظیمات طراحی  موارد متنوعی وجود دارد که در زیر به آنها خواهیم برداخت:

افزونه در دست تعمیر ووکامرس

رنگ پس‌زمینه: در این قسمت شما می توانید رنگ پس‌زمینه ای برای حالت در دست تعمیر انتخاب نمایید.

تصویر پس‌زمینه: در این قسمت شما میتوانید تصویر پس‌زمینه اضافه نمایید.

پس‌زمینه واکنشگرا: با استفاده از این گزینهشما می توانید مشخص کنید که اندازه تصویر پس‌زمینه در چه حدی باشد.

اندازه واکنشگرایی: این قسمت به شما کمک خواهد کرد که یک پس زمنیه واکنش‌گرا داشته باشید.

پس‌زمینه کم‌نور: فعال‌کردن این گزینه باعث می‌شود پس‌زمینه انتخابی شما کم نورتر شود.

تکرار پس‌زمینه: این گزینه به شما امکان تکرار پس زمینه را می دهد.

موقعیت پس‌زمینه: این گزینه مربوط به موقعیت پس‌زمینه می باشد.  که توجه داشته باشید دو گزینه بالا در صورت فعال بودن پس‌زمینه واکنشگرا امکان فعال شدن را نخواهد داد.

پیوست پس‌زمینه: این گزینه به معنی پیوست پس‌زمینه شما می باشد و برای پس زمینه می‌توانید دو حالت را  انتخاب کنید.  که این دو حالت Fixed و Scroll نام دارد  که می‌توانید از طریق این دو پیوست پس‌زمینه خود را به‌صورت ثابت و شناور انتخاب کنید.

در بخش های بعدی قسمت تنظیمات طراحی شما می توانید تنظیمات همچون محتوا، متن و سفارشی سازی قالب توسط css  را انجام دهید. و درنهایت پس از اتمام هر بخش می توانید بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید تا تغییرات شما ذخیره شود.

افزونه SeedProd

  • پیشرفته

در قسمت آخر تنظیمات افزونه SeedProd نیز قسمت‌های مختلفی وجود دارد. گزینه اول این بخش غیرفعال سازی URL های مستثنی پیش‌فرض است. که به‌ صورت پیش‌فرض کاربر با فعال کردن این گزینه امکان ورود به داشبورد و ورود به سیستم و حساب کاربری را نخواهد داسن. اما اگر قصد دارید که این حالت را غیرفعال کنید تیک این بخش را فعال نمایید.

همچنین در قسمت‌های بعدی تنمزشمات پیشرفته شما می توانید برای سفارشی‌سازی از کدهای html و اسکریپت‌های استفاده نمایید و درنهایت پس از اتمام این بخش می توانید بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک نمایید تا تغییرات شما ذخیره شود.

امیداوریم از مقاله مقاله افزونه در دست تعمیر ووکامرس و معرفی افزونه SeedProd بهره کافی را برده باشید. شما می توانید از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!