معرفی بهترین افزونه های صدور فاکتور وردپرس
معرفی بهترین افزونه های صدور فاکتور وردپرس

یکی از مهم‌ترین قسمت های هر فروشگاه اینترنتی صادر کردن فاکتور است، اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید حتما اهمیت ارائه فاکتور به کاربران برای انجام سفارشات آن ها درک خواهید کرد. در حال حاضر با پیشرفت روز افزون وردپرس و در کنار آن پیشرفت ووکامرس افراد زیادی هستند که برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی از وردپرس و ووکامرس استفاده می‌کنند.به همین دلیل امروز  قصد داریم از سری مقالات تیک4 بهترین افزونه های صدور فاکتور وردپرس را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید به راحتی برای مشتریان سایت خود فاکتور صادر کنید. باما همراه باشید.

معرفی بهترین افزونه های فاکتور وردپرس

معرفی برترین افزونه های صدور فاکتور وردپرس

اگر دنبال این هستید که فروشگاه اینترنتی شما حرفه‌ای باشد ، باید امکان صدور فاکتور برای مشتریان شما، فراهم باشد. اگر از فروشگاه ساز ووکامرس برای ایجاد فروشگاه خود استفاده کردید، شما میتوانید یکی از افزونه های زیر را برای صدور فاکتور انتخاب نمایید. و با نصب و فعال سازی افرونه مدنظر خود به راحتی برای کاربران خود فاکتور صادر نمایید.

معرفی بهترین افزونه های فاکتور وردپرس

افزونه WooCommerce PDF Invoices:

اگر دنبال یک افزونه کارآمد در حوزه صدور فاکتور هستید افزونه WooCommerce PDF Invoices همان چیزی است که شما دنبالش می گردید. همانطور که در عنوان این افزونه اشاره شده است شما با استفاده از این افزونه می‌توانید به راحتی فاکتور‌های فروش  خود را به صورت pdf برای مشتریان ارسال نمایید و همچنین مشتریان می‌توانند از پنل کاربری خود فاکتور pdf را دانلود نمایند. و  در امکان دیگر افزونه به صورت خودکار یک نسخه از صورت حساب را به ایمیل مشتریان نیز ارسال خواهد کرد. این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم  ارائه خدمات می دهد.

ویژگی های افزونه WooCommerce PDF Invoices:

  • صدور و پیوست فاکتور PDF به صورت خودکار
  • امکان سفارشی سازی و شخصی سازی قالب‌‌های فاکتور
  • ارائه پیش فاکتور قبل از تایید سفارش
  • ارسال فاکتور به صورت pdf به ایمیل مشتریان
  • امکان فعال‌ کردن یا غیر فعال‌ کردن نمایش مالیات در فاکتور

افزونه WordPress Payments Plugin:

دومین افزونه که به شما معرفی خواهیم کرد افزونه WordPress Payments Plugin است. این افزونه بهترین افزونه‌‌ صدور فاکتور وردپرس  می باشدو با بیش از 3 هزار نصب فعال توانسته به یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های صدور فاکتور تبدیل شود. این افزونه هم در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه خدمات می دهد و برخلاف افزونه WooCommerce PDF Invoices  برخی از امکانات آن شامل هزینه است و باید نسخه پرو افزونه را تهیه کرد.

ویژگی های افزونه WordPress Payments Plugin:

  • قابلیت نمایش پیش فاکتور به مشتری
  • بایگانی کردن فاکتور‌های قدیمی
  • ارسال فاکتور به صورت خودکار به ایمیل مشتری
  • امکان فعال‌نمودن یا غیر فعال‌ کردن نمایش مالیات در فاکتور
  • ایجاد  و حذف فاکتور به صورت دستی

معرفی بهترین افزونه های فاکتور وردپرس

افزونه WP Invoice:

افزونه WP Invoice یکی از حرفه‌ای ترین افزونه های صدور فاکتور در ورپرس است. با این افزونه شما این امکان را خواهید داشت تا فاکتورهای خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید و در اختیار مشتریان  خود قرار دهید. این افزونه به صورت رایگان ارائه خدمات می دهد و شما می‌توانید با وارد شدن به پیشخوان وردپرس و مراجعه به بخش مخزن وردپرس خود این افزونه را نصب نمایید. نحوه کار این افزونه به این صورت می باشد که پس از خرید مشتری لینک فاکتور برای آن‌ ایمیل خواهد شد و مشتری با کلیک بر روی لینک می‌تواند فاکتور خود را مشاهده کند و آن را دانلود کند.

ویژگی های افزونه WP Invoice:

  • رابط کاربری آسان و ساده برای فیلتر نمودن و جستجو فاکتور‌ها
  • بایگانی کردن فاکتور‌های قدیمی
  • سفارشی‌سازی تنظیمات برای هر فاکتور که برای مشتری خود می فرستید
  • اضافه نمودن کد کوتاه اختصاصی

امیدواریم از مقاله معرفی افزونه های صدور فاکتور در ووکامرس بهره کافی را برده باشید. شما میتوانید از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!