نصب ماژول ioncube (آیون کیوب) بر روی LocalWP
نصب ماژول ioncube (آیون کیوب) بر روی LocalWP

امروزه بسیاری از قالب های موجود در بازار به خصوص قالب های ایرانی دارای فایل های رمزگذاری هستند. برای اجرای این فایل های رمزگذاری شده باید ماژول ionCube Loader را بر روی سرور نصب کنید. این ماژول با درخواست شما بر روی سروری که سایت شما را پشتیبانی می کند، نصب می شود. در این مقاله از تیک4 با آموزش نصب ionCube بر روی LocalWP در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

شما با استفاده از «آموزش نصب و راه اندازی سایت محلی با استفاده از نرم افزار LocalWP» می توانید به صورت کامل نرم افزار LocalWP را راه اندازی کنید و از امکانات گسترده آن استفاده کنید. حالا که توانستید سایت خود را با LocalWP راه اندازی کنید، میتوانید با دنبال کردن مراحل زیر ماژول ionCube را به راحتی بر روی آن نصب کنید.

مراحل نصب ionCube بر روی LocalWP

در هنگام نصب قالب ها در صورتی که فایل های رمزگذازی شده داشته باشند با پیغام زیر مواجه حواهید شد:

Site error: the ionCube PHP Loader needs to be installed. This is a widely used PHP extension for running ionCube protected PHP code, website security and malware blocking. Please visit get-loader.ioncube.com for install assistance.

مشکلی نیست! فقط کافیست با طی کردن مراحل زیر ionCube را بر روی سرور خود نصب کنید.

اول:

ابتدا باید فایل Loader را از سایت ionCube دانلود کنید.

آموزش دانلود loader-wizard.php از سایت ionCube | تیک4

دوم:

سپس فایل مورد نظر را از حالت فشرده حارج کنید و فایل loader-wizard.php را در مسیر سایت خود C:\Users\{Your-UserName}\Local Sites\{Your-Site-name}\app\public کپی کنید.

به مرورگر خود بروید و آدرس فایل جدید را در مرورگرتان باز کنید. در اینجا آدرس مورد نظر ما tik4test.local/loader-wizard.php است.

نصب ionCube بر روی LocalWP | تیک4

پس از اجرای فایل loader-wizard.php باید متن فوق را برای لحظاتی در مرورگر خود مشاهده کنید.

سوم:

ionCube ورژن php شما را تشخیص می دهد و شما را به صفحه دانلود فایل مورد نظر راهنمایی می کند. در این صفحه Local install را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید.

نصب ionCube بر روی LocalWP | تیک4

حال در صفحه ای که مشاهده می کنید میتوانید ورژن فایل مورد نظر و سرور خود را مشاهده کنید. در قسمت پایین این متن لینک دانلود فایل های ionCube قرار داده شده است. فایل ها را دانلود کنید و پس از خارج نمودن آن ها از حالت فشرده در آدرسی که مشخص شده است کپی کنید.

 

چهارم:

پس از کپی کردن فایل ها باید فایل php.ini را ویرایش کنید. برای این کار در مسیر فایل های سایت خود به فولدر conf رفته و سپس وارد فولدر php شوید. سپس فایل php.ini را به کمک ویرایشگر متن خود ویرایش کنید و متن مشخص شده در عکس را که از طریق loader-wizard.php به آن رسیدیم، به ابتدای آن اضافه کنید.

نصب ionCube بر روی LocalWP | تیک4

 

 

مرحله آخر نصب ionCube بر روی LocalWP:

در این مرحله باید یکبار سایت خود را restart کنید. سپس در صفحه loader-wizard.php با کلیک بر روی لینک click here to test the Loader، اگر ماژول ionCube به درستی نصب شده باشد باید پیغام زیر را مشاهده کنید. حالا دیگر برای نصب قالب ها و پلاگین هایی که به کمک ionCube رمزگذاری شده اند را بر روی سرور محلی LocalWP خود مشکلی ندارید.

نصب ionCube بر روی LocalWP | تیک4

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه تیک4 بودید سپاسگزاریم. اگر در هنگام نصب با مشکل مواجه شدید در قسمت دیدگاه ها، مشکل خود را برای ما بفرستید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!