معرفی ابزارهای چک کردن لینک شکسته
معرفی ابزارهای چک کردن لینک شکسته

همانطور می دانید لینک شکسته به سایت و سئو تاثیر به شدت منفی می گذارد. برای چک کردن دستی لینک های شکسته وقت زیادی کافیست بنابراین مدیران سایت می توانند با ابزارهایی تمام سایت خود را از نظر لینک سالم و شکسته آنالیز کنند و تمامی لینک های شکسته سایت خود را به راحتی پیدا کنند. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم ابزار های چک کردن لینک شکسته را برای شما معرفی کنیم. باما همراه باشید.

ابزارهای چک کردن لینک شکسته

همانطور در مقاله لینک شکسته گفتیم لینک شکسته به لینک هایی گفته می شود که در هنگام بارگذاری دارای خطا بوده و یا عمل نمی کنند و باز نمی شوند. که این امر می تواند بر روی سئو سایت به شدت تاثیر منفی بگذارد. حال میخواهیم ابزارهایی را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم تا به راحتی لینک های شکسته سایت خود را پیدا نمایید.

Online Broken Link Checker:

اولین ابزاری که به شما معرفی خواهیم کرد Online Broken Link Checker است که این امکان را به کاربران خود میدهد که صفحات وبلاگ و وب سایت خود را از نظر لینک چک کنند و لینک های شکسته سایت خود را بیابند. این ابزار هم لینک های شکسته داخلی و هم لینک های شکسته خارجی را چک می کند. این سروریس بر روی سیستم عامل های ویندوز، ios، لینوکس و Mac Os X قابل اجرا است.

Dead Link Checker:

این ابزار یک چک لیست لینک های شکسته است که به صورت رایگان به کاربرانش ارائه خدمات می دهد. Dead Link Checker به دو روش به کاربران خود درمورد لینک شکسته کمک می کند. اولین روش به صورت MULTI است که چندین سایت را به صورت همزمان چک می نماید و روش دوم AUTO است که برای سایتی که کاربر در آن ابزار وارد کرده است به صورت یک بازه مشخص و منظم گزارش ارسال می نماید و لینک ها را بررسی می کند.

 

ابزارهای چک کردن لینک شکسته

Xenu Link Sleuth:

این ابزار یک برنامه جستجوگر لینک شکسته به صورت رایگان است که برای یافتن لینک های شکسته شده از طریق اسکن هر صفحه و پیوند، لینک ها را بررسی می کند. Xenu Link Sleuth همچنین قابلیت سفارشی سازی را برای کاربران خود ممکن کرده است.

google search console:

همانطور که می دانید google search console یکی از ابزارهای مهم و عالی برای پیدا کردن مشکلات سایت در زمینه سئو است. یکی از امکانات این ابزار یافتن لینک های شکسته است که در صورت بروز خطا یا شناسایی لینک شکسته در سایت، به کاربر خود اخطار می دهد تا لینک شکسته ایجاده شده در سایت را برطرف کند. همچنین در این ابزار این امکان فراهم شده است که کاربر لیست تمامی لینک های شکسته شده درون سایت خود را دانلود نماید تا تمامی خطاها را داشته باشد.

WP Plugin for Broken Link Check:

این ابزار امکاناتی همچون چک کردن لینک های شکسته ، تصاویر گمشده را دارد که پس از بررسی پست ها، مطالب، نظرات و تصاویر اطلاعات مفیدی در این زمینه ها به کاربران خود می دهد. WP Plugin for Broken Link Check محبوبت فراوانی در میان سایت های وردپرسی دارد.

امیدواریم که بهره کافی را از معرفی ابزارهای چک کردن لینک شکسته برده باشید. از طریق دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زنگ گوشی
زنگ گوشی
3 سال قبل

بسیار بسیار عالی توضیح دادین! ممنون

محمد سرابی
محمد سرابی
3 سال قبل
پاسخ به  زنگ گوشی

با سلام و تشکر از دیدگاه شما
از وقتی که برای مطالعه مطلب گذاشته اید متشکریم.
با تشکر از همراهی شما

سبد خرید0
There are no products in the cart!