همه چیز درباره افزونه WP Rocket
همه چیز درباره افزونه WP Rocket

یکی از مشکلاتی که در سر راه بعضی از مدیران سایت وجود دارد سرعت پایین لود شدن صفحه وبسایت آن ها است. همانطور که می‌دانید کاربر چندثانیه منتظر می ماند تا صفحه لود شود و اگر این فرایند طول بکشد کاربر به صورت یقین منصرف خواهد شد و به سمت سایت دیگری خواهد رفت. یکی از افزونه هایی که می‌تواند سرعت لود تایم صفحه وبسایت را کاهش دهد WP Rocket نام دارد. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را با افزونه راکت بیشتر آشنا کنیم. باما همراه باشید.

افزونه WP Rocket چیست:

WP Rocket یک افزونه ذخیره سازی و بهینه سازی عملکرد برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت های وردپرس است. در کمتر از 3 دقیقه می توانید. افزونه راکت را نصب و پیکربندی کنید. با استفاده از افزونه ی راکت می توانید سرعت سایت وردپرسی خود را افزیش دهید. در تست هایی که برای مقایسه این افزونه با سایر افزونه های مشابه افزایش سرعت انجام دادیم، راکت سرسختانه و قدرتمندانه نتایج چشمگیر تری داشت. همچنین این افزونه امکانات بیشتری نسبت به افزونه های مشابهی در اختیار وبمستر میگذارد و شما می توانید با کمک این افزونه پایگاه داده سایت خود را هم بهینه کنید.

 افزونه WP Rocket

بهینه سازی تصاویر و ویدیوها

افزونه راکت میتواند حالت لود تنبل را به تصاویر و ویدیو های شما اضافه کند. لود تنبل یعنی تا وقتی در صفحه وبسایت به تصویر یا ویدیو مورد نظر نرسیده اید و اسکرول نکرده اید تصویر یا ویدیو لود نمیشود. همین اقدام میتواند به افزایش لود سرعت سایتتان کمک چشمگیری کند و سرعت لود سایتتان را را با افزایش چشمگیری مواجه کند.

محبوب گوگل شوید!

وقتی اسم گوگل به وسط می آید، ناخودآگاه به یاد سرعت می افتیم. پیدا کردن نتیجه دلخواه در بین میلیون ها وبسایت آن هم در کسری از ثانیه شگفت انگیز است. گوگل همانند خودش به وبسایت هایی که سرعت لودشان زیاد است علاقه خاصی دارد و آن ها را در نتایج جستجو بالاتر نشان می دهد. به عبارتی مهم ترین چیز برای گوگل آن است که کاربر در سریعترین زمان ممکن بتواند به نتیجه مورد نظرش دست پیدا کند. بعد از نصب این افزونه علاقه گوگل به وبسایت شما بیشتر میشود.

برخی دیگر از ویژگی‌‌های وردپرس راکت

با نصب این افزونه در واقع سئو سایت خود را افزایش می‌‌دهیم و می‌‌تونیم تجربه مدیریت یک سایت با سئو بالا رو داشته باشیم. این افزونه ویژگی‌‌های مانند زمان‌‌بندی کش سایت، پشتیبانی از کش مرورگر، ادغام فایل‌‌های استاتیک و بسیاری موارد دیگر نیز دارد.

وردپرس راکت قابلیت این رو داره که دستگاهای ورودی به سایت ما رو شناسایی می‌‌کند به این صورت که کاربر اگر با گوشی هوشمند خود اقدام به ورود در سایت ما کند این افزونه این مورد رو شناسایی می‌‌کنه و سایت رو مطابق دستگاه ورودی نمایش می‌‌دهد به بیان دیگه می‌‌تونیم بگیم که این افزونه ریسپانسیو است.

افزونه‌‌ی وردپرس علاوه بر ویژگی‌‌های بالا این امکان رو به سایت ما می‌‌دهد که بتوانیم یک سایت چندزبانه داشته باشیم در واقع این افزونه از WPML که یک افزونه جهت چند زبانه کردن سایت است پشتیبانی می‌‌کند.

امیدوارم از مطلب افزونه WP Rocket نهایت کافی را برده باشید و از طریق دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!