معرفی استارت آپ دانرو

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که در طول سفر به دنبال آدرس مکان خاصی باشید و در پیدا کردن آدرس با مشکل مواجه شوید. اپلیکیشن دانرو یک برنامه راهنمای شهری است. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با استارت آپ دانرو آشنا کنیم. باما همراه باشید.

استارت آپ دانرو

استارت آپ دانرو

دانرو یک اپلیکیشن جامع و کامل در زمینه راهنمای شهری است. که به کاربران خود این امکان را می دهد که به راحتی مکان های مورد نظر عمومی و خصوصی خود را پیدا کنند. این استارت آپ در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا نام این استارت آپ آی برتر نام داشت. دانرو غیر از اینکه نقشه راهنمای شهر هست در زمینه معرفی کسب و کار ها هم فعالیت دارد و روی نقشه کسب و کارهایی که با دانرو مشارکت دارند را در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. این شرکت زیر نظر پیک برتر فعالیت می‌کند.

امکانات دانرو

  • امکان دسترسی به آدرس و شماره تماس اماکن مختلف شهری
  • دسته بندی اماکن و کسب و کارها
  • قابلیت مسیریابی
  • امکان ثبت رایگان کسب و کار
  • امکان ثبت نظر
  • امکان دریافت سکه با فعالیت در برنامه و خرید پیشنهادها
  • اطلاع رسانی رویدادها
  • مشاهده نظرات کاربران
  • پوشش‌ دهی در سراسر ایران

دانرو

اپلیکیشن دانرو

دانرو کامل‌ترین بانک اطلاعات اماکن شهری در ایران و راهنمای شهر است. اپلیکیشن دانرو قابل نصب برروی دو نسخه سیستم عاملی اندروید و ios است. که این اپلیکیشن دارای بخش های مختلف و جداگانه ایی برای جستجو کاربران است؛ که به راحتی می توانند مطابق به نیاز و خواسته خود به اطلاعات مکان های عمومی و یا اطلاعات مکانی کسب و کاری که دنبال آن هستند دست پیدا کنند.

دانرو توانسته است با تکیه و دانش متخصصان داخلی سرویسی را ارائه دهد که می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. یکی دیگر از امکانات مهم در اپلیکیشن دانرو قابلیت دریافت سکه در ازای فعالیتی است که کاربران در این اپلیکیشن انجام می‌دهند. به طور مثال کاربر با رای دادن به هر کسب و کار می‌تواند یک سکه دریافت کند. راه‌های دیگری نیز برای کسب سکه در اپلیکیشن دانرو وجود دارد که در اپلیکیشن به آن‌ها اشاره شده است.

امیدواریم از مقاله معرفی استارت آپ دانرو بهره کافی را برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!