ساخت برگه ها در وردپرس
ساخت برگه ها در وردپرس

برگه ها در وردپرس صفحاتی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را برای ایجاد افزودن یک امکان جدید در سایت خود به کار ببرید. مثلا وقتی شما می‌خواهید یک برگه تماس باما ایجاد کنید لازم نیست به صورت یک دسته آن را بیافزاید و به آن نوشته‌ای را ارجاع دهید. بهترین راه این است برگه جدیدی بسازید و صفحه‌ی تماس باما یا درباره‌ی ما را به آن اضافه نمایید. زیرا این موردها فقط احتیاج به یک صفحه‌ اختصاصی دارند. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با ساخت برگه ها در وردپرس آشنا کنیم. باما همراه باشید.

ساخت برگه ها در وردپرس

ساخت برگه ها در وردپرس

ابتدا از منوی سمت راست پیشخوان وردپرس خود بر روی عنوان برگه‌ها کلیک نمایید و از که بخش زیر منوی برگه ها بر روی افزودن جدید کلیک نمایید. تا به صفحه ساخت برگه های وردپرس هدایت شوید.

ساخت برگه ها در وردپرس

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این صفحه دقیقا همانند صفحه ویرایشگر نوشته‌ها می باشد و هیچ تفاوت خاصی با آن صفحه ندارد. تنها تفاوت‌هایی که ویرایشگر صفحه برگه ها با نوشته ها دارد، در مورد زیر می باشد.

  • برگه ها در وردپرس یک قسمت اضافی به نسبت نوشته ها دارند که نام آن قسمت ویژگی‌های برگه است. در این بخش مواردی همچون نوع قالبی و برگه مادر و زیر مجموعه ایی که در این برگه می خواهید استفاده کنید را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در بعضی از قالب ها بخش ویژگی ها وجود ندارد.
  • در برگه‌ها امکان استفاده از برچسب وجود ندارد. اما توجه داشته باشید در صورت تمایل می توان با کمک افزونه‌هایی که وجود دارد، برچسب‌ها را به برگه‌ها اضافه کرد.
  • تفاوت دیگر بین ویرایشگر برگه و نوشته ها قابلیت استفاده از انواع شورت کد ها در برگه است.

ساخت برگه با المنتور

از برگه‌ها در مواقعی می توان استفاده کرد که برای صفحاتی که قرار است بر روی سایت شما  به صورت تک صفحه‌ای باشند و یا اینکه تا مدت‌ها نیاز به بروزرسانی نداشته باشند، استفاده کنید. اما اگر دنبال راهی هستید که برگه شما از لحاظ ظاهری و المانی شکیل تر و پرکاربرد تر باشید می توانید پس از انتخاب ویژگی صفحه از قسمت زیر عنوان دکمه ویرایش با المنتور را انتخاب نمایید. و به صفحه ساز المنتور منتقل شوید.

ساخت برگه در المنتور

امیدواریم از مقاله آموزش ساخت برگه ها در وردپرس و آموزش ساخت برگه با المنتور بهره کافی را برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!