آموزش تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور وردپرس
آموزش تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور وردپرس

اگر شما سایت وردپرس دارید و قصد دارید نام کاربری آن را از “admin”  به نام دلخواه خود تغییر دهید و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید و قصد تنظیم رمز عبور وردپرس دارید، در این آموزش از سرس آموزشات تیک4 با ما همراه شوید.

تغییر نام کاربری

۱-از طریق cPanel یا DirectAdmin خود وارد قسمت PhpMyAdmin شوید.

۲- از لیست سمت چپ خود دیتابیس وردپرس خود را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

۳- از لیست جدول های نمایش داده شده، جدولی که در پایان نام آن users نوشته شده است را انتخاب کنید.

۴- مشاهده میکنید که لیستی از کاربران سایت شما به نمایش در می آید. کاربری که می خواهید نام کاربری آن را تغییر دهید(در این آموزش نام کاربری “admin” را می خواهیم تغییر دهیم) را انتخاب و بر روی گزینه Edit کلیک کنید.

۵- حال با تغییر مقدار فیلد user_login به نام کاربری مورد نظر خود و زدن کلید Go میتوانید نام کاربری جدید خود را تغییر دهید.

حال شما می توانید با نام کاربری جدید خود وارد وردپرس شوید.

تغییر رمز عبور

برای تغییر رمز عبور وردپرس و داشتن یک رمز عبور وردپرس نیز تقریبا مشابه تغییر نام کاربری میباشد. برای این کار ۴ مرحله اولی که برای تغییر نام کاربری که در بالا گفته شد را طی کنید.

در مرحله پنجم این بار مقدار فیلد user_pass را تغییر داده و رمز دلخواه خود را وارد کنید و مقدار Function را بر روی MD5 قرار دهید و برای ذخیره این تغییرات بر روی گزینه Go کلیک کنید.

حال می توانید با رمز عبور جدید خود وارد وردپرس شوید. امیداوریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. شما می توانید از طریق دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!