افزونه واترمارک چیست؟ معرفی چند افزونه برتر واترمارک
افزونه واترمارک چیست؟ معرفی چند افزونه برتر واترمارک

با توجه به گسترش روز افزون سیستم های دیجیتال و شبکه های کامپیوتری، دسترسی به اطلاعات دیجیتال و کپی برداری آسان شده است. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را با واترمارک و افزونه های برتر واترمارک در وردپرس آشنا کنیم. باما همراه باشید.

افزونه واترمارک

واترمارک چیست

واترمارک به زبان ساده یعنی اضافه کردن یک ساختار مرئی و نامرئی یا امضا شخصی بر روی تصاویر و مارک دار کردن آن. اما اگر بخواهیم به طور کامل تر تعریفی به شما ارائه دهیم.

واترمارک عبارتی است از توانایی حمل اطلاعات به‌منظور احراز هویت یا کدهای احراز هویت یا علائم اختصاری ضروری برای تفسیر تصویر. این توانایی برای انجام کپی‌رایت، حفاظت از جعل‌کردن و دستیابی کنترل‌شده است. واترمارک پردازش رمزگذاری مخفیانه اطلاعات کپی‌رایت در تصاویر است که این کار با تغییرات کوچک نشانه‌گذاری در محتوای هر پیکسل تصویری صورت می‌گیرد. حال در زیر می خواهیم چند افزونه برتر و هم واترمارک در وردپرس را برای شما معرفی کنیم. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

افزونه های واترمارک

برای افزودن واترمارک هم می توانید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید که از نظر زمانی بسیار وقت گیر است. و هم می توانید با دانلود افزونه های واترمارک از درون پیشخوان وردپرس به راحتی برروی عکس ها و فایل های چند رسانه ایی خود واترمارک بگذارید. که در زیر چند افزونه برتر این حوزه را معرفی می‌کنیم.

افزونه واترمارک

افزونه Easywatermark :

افزونه Easywatermark برترین افزونه در زمینه واترمارک است. می‌توانید با استفاده از این افزونه به راحتی واتر مارک مورد نظر خود را بر روی تصاویر قرار دهید. ابتدا افزونه Easy Watermark را از طریف منبع وردپرس نصب و فعال‌سازی نمایید، پس از فعال‌سازی در منو پیشخوان شما در قسمت تنطیمات وارد بخش تنظیمات شوید و بر روی  Easy Watermark کلیک نمایید تا به راحتی بتوانید برای عکس خود واترمارک بگذارید.

واترمارک چیست

افزونه WooCommerce Watermark:

این افزونه توسط تیم توسعه NSTheme طراحی شده است. WooCommerce Watermark بعد از افزونه Easywatermark جزو برترین افزونه های واترمارک بشمار می رود. که در زیر با ویژگی های مهم این افزونه آشنا خواهید شد:

  • می‌توان چند واترمارک را به هر تصویر اضافه کرد.
  • این پلاگین این امکان را می‌دهد که با افزودن پس زمینه به واترمارک، آن را از تصویر متمایز کرد.
  • تنها با یک کلیک می‌توان واترمارک‌هایی با چندین لایه از پس‌زمینه را به تصاویر اضافه کرد.

افزونه Envira Gallery:

افزونه Envira Gallery دارای دو نسخه رایگان و پولی است.  این افزونه جز بهترین و ساده ترین افزونه ها در موضوع ساخت گالری عکس و واترمارک می باشد. شما با استفاده از این افزونه می توانید در کمتر از پنج دقیقه یک گالری عکس زیبا و واکنش گرا بسازید و و واترمارک خود را بر روی تصاویر اضافه کنید.

افزونه Image Watermark:

افزونه Image Watermark امکان افزودن تصاویر واتر مارک به کتابخانه چندرسانه‌ای وردپرس را فراهم می‌کند. این افزونه می‌تواند به تمامی تصاویر موجود در سایت را به صورت واتر مارک در بیارد. این پلاگین تقریبا همانند پلاگین easy watermark عمل می‌کند و همه امکانات آن را دارد و فقط از بخش تنظیمات این پلاگین با easy watermark متفاوت است.

امیدواریم از مقاله افزونه واترمارک چیست و معرفی چند افزونه برتر واتر مارک بهره کافی را برده باشید از قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!