تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس با افزونه WP User Avatar
تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس با افزونه WP User Avatar

در حال حاضر وردپرس اجازه می دهد که کاربران آن فقط از آواتار‌های سفارشی که از طریق گراواتار وجود دارند استفاده نمایند. اما بعضی اوقات ممکن است کاربران بخواهند از آواتارهای مدنظر خود از طریق پیشخوان وردپرس استفاده کنند. که برای استفاده از آواتارهای مدنظر خود باید سراغ افزونه‌های موجود در این زمینه بروید. امروز از سری مقالات تیک4 قصد داریم شما را بیشتر با تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس با WP User Avatar آشنا کنیم. باما همراه باشید.

تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس با افزونه WP User Avatar

نصب و فعالسازی افزونه WP User Avatar:

یکی از بهترین افزونه‌های موجود برای تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس افزونه WP User Avatar است. که برای نصب این افزونه می بایست به پیشخوان وردپرس خود را رفته و از قسمت مخزن وردپرس این افزونه را بیابید و آن را نصب و فعال نمایید.

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه در پیشخوان وردپرس شما منویی با نام Avatars اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی این منو می‌توانید تنظیمات  این افزونه را انجام دهید. در ادامه به تنظیمات هر بخش این افزونه خواهیم پرداخت.

تغییر آواتار پیشفرض در وردپرس با افزونه WP User Avatar

 

تنظیمات افزونه WP User Avatar:

Add avatar button to Visual Editor :  با انتخاب این گزینه شما میتوانید این امکان را به کاربر دهید که پس از آپلود عکس آن را ویرایش نماید.

Allow Contributors & Subscribers to upload avatars : در این قسمت شما با انتخاب این گزینه می توانید به کاربران خود این امکان را دهید، که بتوانند عکس‌های مدنظر خود را آپلود نمایند.

Disable Gravatar and use only local avatars: در این پخش امکان نمایش گراواتار قطع خواهد شد و فقط تصاویری که در سایت به صورت پیش فرض آپلود شده اند، نمایش داده خواهند شد.

Show Avatars: در این قسمت شما با فعال سازی این گزینه باعث می شود، که افزونه فعال شود و با برداشتن تیک آن، دیگر افزونه کار نخواهد کرد.

Maximum Rating:  این بخش، شما میتوانید تنظیم بندی سنی کاربران برای آپلود عکس را انتخاب نمایید.

Default Avatar: در این بخش شما می‌توانید از آواتارهای پیشفرض برای کاربران خود استفاده نمایید یا اینکه با کلیک بر روی Choose Image عکس مدنظر خود را برای کاربران به صورت پیشفرض آپلود نمایید.

در آخر در بخش تنظیمات افزونه WP User Avatar قسمتی به نام Library وجود دارد که شما خواهی توانست تصاویر خود و افرادی که عضو سایت شما هستند را مدیریت نمایید. امیدواریم از مقاله معرفی افزونه WP User Avatar بهره کافی را برده باشید. شما میتوانید از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!