• آخرین بروزرسانی:
  • موضوع: عمومی

افزونه داپلیکیتور برای هر کسی که یک وب سایت وردپرسی را مدیریت می کند لازم است. داپلیکیتور به کاربر اجازه می دهد تا سایت های وردپرسی خود را از هر سیستمی به سیستم دیگر یا هر هاستی انتقال دهند. در واقع  داپلیکیتور یک بسته فایل Zip به شما میدهد که تمامی افزونه، قالب ها و همه فایل های وردپرس همچون دیتابیس و محتوا را شامل می شود. و شما میتوانید به راحتی کار انتقال را انجام دهید. امروز از سری مستندات تیک4 قصد داریم به شما نحوه ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور را آموزش دهیم. باما همراه باشید.

ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

آموزش ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

ابتدا باید افزونه داپلیکیتور را نصب نمایید. سپس به بخش Duplicator بروید. برای ایجاد یک بسته نصبی بکاپ جدید روی گزینه ایجاد جدید کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی دکمه ایجاد جدید سه مرحله وجود دارد که شما باید به ترتیب این مراحل را انجام دهید:

آموزش ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

  • راه انداری (تنظیمات اولیه)

در مرحله نصب که مرحله اول ساخت بسته نصبی داپلیکیتور است.  شما باید نام و قالب پکیج، محل ذخیره سازی بسته های ایجادی و … را تنظیم کنید و سپس روی دکمه بعدی  کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

  • اسکن

در این مرحله افزونه، فایل ها و دیتابیس وب شما را اسکن می کند و همه موارد را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا همه چیز به صورت درست انجام شده است یا خیر. در صورتی همه گزینه ها به صورت سبز رنگ یا  Good باشد بر روی گزینه  ساختن کلیک نمایید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور

  • ساختن

حال در مرحله آخر افزونه داپلیکیتور  فرایند ساخت بسته پشتیبان را شروع می کند. توجه داشته باشید تا پایان زمان ساخت می بایست صبر کنید. پس از اتمام فرایند ساخت بسته نصبی شما می توانید فایل پشتیبان را دانلود کنید و یا آن را به یک سرور جدید خود منتقل نمایید.

امیدواریم از آموزش ساخت بسته نصبی با داپلیکیتور بهره کافی رو برده باشید. از قسمت دیدگاه ها باما در ارتباط باشید.

آیا این آموزش مفید بود؟
بلهخیر
امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!