راه اندازی سایت نیازمندی مشابه دیوار | قالب نیازمندی وردپرس
راه اندازی سایت نیازمندی مشابه دیوار | قالب نیازمندی وردپرس

چرا باید کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

امروزه با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی و خرید راحت مردم از اینترنت و دست یابی به بازار هدف گسترده خیلی از افراد تصمیم به راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای خود کرده اند. از این رو خیلی از کسب و کار های سنتی هم بوده اند که هم اکنون کسب و کار خود را آنلاین کرده اند.
در واقع کسب و کارهای سنتی به خاطر اینکه از کورس رقابت عقب نمانند تصمیم به مهاجرت به کسب و کار آنلاین کرده اند. یکی از این مثال ها ، راه اندازی قالب نیازمندی وردپرس می باشد.

یکی از بهترین مزیت های کسب و کارهای اینترنتی این است که شما می توانید کسب و کاری تمام اتوماتیک برای خود راه اندازی کنید. وب سایت شما به صورت اتوماتیک می تواند برای شما درآمد زایی کند.
به راحتی با سیستم های اتوماتیک در وردپرس و ووکامرس می توانید سایت خود را به صورت تمام اتوماتیک پیاده سازی کنید تا هر مشتری که قصد خرید محصولی را از شما دارد بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کند و به صورت آنی تحویل بگیرد.

این فقط یکی از مریت های کسب و کارهای اینترنتی است. توسط کسب و کارهای اینترنتی با توجه به توضیحاتی که به شما دادم می توانید در هر شرایطی از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. اگر در مسافرت باشید.
اگر با دوستان و آشنایانتان باشید و حتی اگر در خواب هم باشید کسب و کار شما فعال است و برای شما درآمد زایی می کند.

بهترین انتخاب برای قالب نیازمندی وردپرس

یکی از بهترین انتخاب ها ، برای  راه اندازی یک سایت نیازمندی ، قالب نیازمندی وردپرس چارسوق می باشد . برای راه اندازی یک سایت نیازمندی وردپرس شما هیچ نیازی به دانش فنی ندارید .
فقط با نصب قالب چارسوق و برنامه ریزی و مدیریت هوشمند ، می توانید یک سایت نیازمندی حرفه ای داشته باشید . می توانید آگهی ثبت کنید ؛ آگهی های مشتریان خود را ثبت کنید ، همچنین با داشتن اپلیکیشن نیازمندی وردپرس اختصاصی ، بازار خود را گسترش دهید.

با استفاده از این پکیج سایت ساز نیازمندی شما می توانید ، قالب نیازمندی وردپرس مشابه دیوار داشته باشید . و از طریق دریافت هزینه برای دسته بندی ، دریافت هزینه برای نردبان کردن و ویژه کردن آگهی درآمد داشته باشید .

طبق گزارشات نا موثق موجود در وب ، گردش مالی سایت هایی مثل دیوار و شیپور میلیارد ها تومان می باشد .

اگر هوشمندانه انتخاب و هدف گذاری کنید ، می توانید به راحتی با گرفتن گوشه ای از بازار (niche marketing) در مارکتی خاص ، بخش مناسبی از این درآمد را از آن خود کنید و بازار خود را داشته باشید .

مفهوم نیچ مارکتینگ – نیچ مارکت چیست؟

Niche Marketing (بازاریابی جاویژه یا بازاریابی گوشه ای) یعنی متمرکز کردن فعالیت های بازاریابی روی بخشی کوچک، مشخص و به خوبی تعریف شده از بازار.
البته در واقعیت چیزی به عنوان «نیچ» در بازار وجود ندارد. بازاریابان نیچ را با تشخیص نیازها و خواسته هایی که تا بحال توسط دیگر شرکت ها به خوبی و یا اصلا برآورده نشده، “خلق” می کنند. به طور کلی در نیچ مارکتینگ ، سعی می کنیم به شرکتی بزرگ در بازاری کوچک تبدیل شویم.

همچنین نیچ مارکتینگ را می توان طرح بازاریابی هدفمندی دانست که روی بخش خاصی از بازار متمرکز می شود، این بخش از بازار پتانسیل بالایی در استفاده از محصول یا خدمات ما دارد.
در نتیجه این نیچ مارکت است که ویژگی های مورد نیاز و نحوه توسعه محصول را تعیین می کند. همچنین نوع قیمت گذاری بیش از آنکه به کیفیت محصول بستگی داشته باشد، با نوع تقاضا و «شدت نیازی که محصول برآورده می کند» مرتبط است.

به عنوان مثال برای راه اندازی یک سایت نیازمندی وردپرس همراه با اپلیکیشن می توانید ، قالب نیازمندی چارسوق را خریداری کرده و مثلا بر روی یک دسته بندی کالای خاص متمرکز شوید .

قالب نیازمندی وردپرس چارسوق
قالب نیازمندی وردپرس چارسوق

 

مثلا فقط و فقط در زمینه آگهی های ماشین های سنگین فعالیت کنید . یا فقط در بازار فروش عمده سرمایه گذاری کنید .

با این روش هم می توانید با تمرکز بیشتر بر روی یک بازار فعالیت داشته باشید و همچنین به طور حرفه ای در همان زمینه کار کنید و به این طریق قادر خواهید بود در رقابت با سایت های بزرگی مثل دیوار و شیپور برگ برنده ای داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
4 سال قبل

سلام برای این اپ و قالب اموزش دارین یا خیر اختصاصی کار با این اپ و قالب اگه میشه اموزششو در سایت بزارین بنده به قصد خرید این اپ و قالبو دارم بهزودی اگه ویدیو اموزشی داشته باشین عالیه مرسی

امیرحسین بخشی
مدیر
امیرحسین بخشی
4 سال قبل
پاسخ به  سعید

با سلام و تشکر از دیدگاه شما
بله حتما، در حال ساخت آموزش‌های تکمیلی به صورت متن و ویدئو هستیم.
با تشکر از شما

رضا
رضا
3 سال قبل

سلام من این قالب رو از طریق ژاکت تهیه کردم
بعد از بروزرسانی پلاگین
Charsoogh Application Plugin
اپلیکیشن بهم میریزد
و تصاویر و اطلاعات اگهیها نمیاد
ممنون میشم راهنمایی کنید.

محمد سرابی
محمد سرابی
3 سال قبل
پاسخ به  رضا

با سلام و خسته نباشید
شما در حال استفاده از نسخه قدیمی اپلیکیشن می‌باشید در صورتی که قالب و افزونه اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده اید.
لطفا درخواست خود را از طریق تیکت و یا فرم درخواست اپلیکیشن چارسوق جهت ساخت نسخه جدید اپلیکیشن ارسال بفرمایید.
باتشکر از همراهی شما

مسعود تاجیک
مسعود تاجیک
2 سال قبل

سلام من چند وقته که این قالب رو از شرکت سی فایو و پاکت خریدم و برای یک سایتی تغییراتی دارم میدم یکی از موارد اون تبلیغات چارسوق رو که به صورت بنر هست رو میخواهم اختصاصی کنم در ضمن یکسری دکمه ها و صفحات رو میخوام تغییر بدم و هیچ راهنمایی جامعی برای این قالب پیدا نکردم لطفا راهنمایی بفرمایید

سبد خرید0
There are no products in the cart!