چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد ؟
چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد ؟

چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد

۱- کسب و کار شما ۷ روز شما ، ۲۴ ساعت شبانه روز و ۳۶۵ روز سال به روی جهان باز است.

برخلاف دفتر شرکت شما که ممکن است از ساعت ۸ الی ۵ ، روزهای دوشنبه تا جمعه باز باشد، وب سایت شرکت شما ۲۴ ساعته و تمامی ۳۶۵ روز سال باز است. تقسیم بندی های زمانی متفاوتی در سراسر دنیا وجود دارد که ممکن است روی کسب و کار شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل مراجعه به وب سایت دسترسی زمانی را برای هرکس در هرجای دنیا آسان و راحت تر می سازد.

۲- این، بروشور/کاتالوگ آنلاین شرکت شماست که قابلیت تغییر در هر زمان را دارد

بروز رسانی یک وب سایت، آسان تر، ارزان تر و سریعتر از چاپ کلی اطلاعات آن است. ظرفیت های آن تقریبا هیچ محدودیتی ندارد و این امر به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات جامع تری را به کاربران خود ارائه دهید. به این ترتیب شما متحمل هزینه چاپ و توزیع کاتالوگ و بروشور نخواهید شد. مشتریان شما می توانند در هر زمانی از سایت شما بازدید نمایند، برخلاف آگهی ها و تبلیغات تجاری که نسخه های جدید چاپی آنها باید در بازه های زمانی مشخص در اختیارشان قرار گیرد.

۳- دستیابی به بازارهای جدید با مخاطبان جهانی

در اینترنت، شما بیشتر از یک کسب و کار کوچک محلی به چشم می آیید. شما پتانسیل این رو دارید که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان دیده شوید. آیا تا به حال به این فکر کردید که شرکت شما قادر به انجام کسب و کار در سراسر دنیاست؟ خب، در حال حاضر شما قادر به انجام این کار هستید. بی شک، اینترنت با صرفه ترین راه برای تجارت ملی و بین المللی است.

۴- بهبود خدماتی که به مشتری ارائه می شود

با فراهم ساختن جواب سوالات مشتریان روی وب سایت خود، خرید و فروش و اطلاعات درخواستی بصورت خودکار و بلافاصله قابل پردازش خواهند بود، چه کسی در دفتر حضور داشته باشد یا نه. استفاده از فرم های آنلاین به مشتریان این امکان را می دهد تا با ارائه توضیحات یا سوالات خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. با دادن امکان دانلود صورتحساب، پیشنهادات و اسناد مهم به کاربران در هزینه خود صرفه جویی کنید.

۵- وجود تصویری حرفه ای و تخصصی در وب سایت

در رابطه با یک کسب و کار کوچک، وجود وب سایتی که خوب طراحی شده راه بسیار خوبی برای القای اعتماد به نفس به شماست و سبب می شود فراتر از آنچه که واقعا هستید به نظر بیایید. در عصر حاضر، مشتریان شما فرض را بر این می گذارند که شما یک وب سایت هم دارید. اگر آنها این فکر را می کنند، با آنها راه بیایید و راه هایی برای بهتر شدن خود پیدا کنید.

۶- فروش محصولات شما

چرا اجاره بهای بالا، هزینه های بالاسری، صورت حساب های الکترونیکی و تمامی دیگر هزینه هایی که یک کسب و کار آجر ملات به دنبال خود یدک می کشد، متحمل شوید؟ فروش در فضای مجازی بسیار ارزان تر است و راه خوبی برای تکمیل چرخه کسب و کار منزوی شماست. تامین سفارش آنلاین مطمئن، حتی برای کوچکترین کسب و کارها هم بسیار مقرون به صرفه است.

۷- ارتقای خدمات شما

وکلا، پزشکان، مشاوران مالی، هنرمندان، دلالان معاملات ملکی و تمامی مشاغل حول محور خدمات، باید به مشتریان اجازه دهند که بدانند حق انتخاب با آنهاست. میلیون ها کاربر به اینترنت مراجعه می کنند و از وب سایت شرکت ها برای تصمیم گیری های کلان در زمانی که نیاز به خدمات تخصصی دارند استفاده می کنند.

۸- جمع آوری اطلاعات و ایجاد فرصت های با ارزش

شما می توانید اطلاعات راجع به مشتریان خود و مشتریان بالقوه را با استفاده از فرم ها و نظرسنجی ها گردآوری کنید. به جای بیرون رفتن و صرف وقت، اجازه دهید آنها به سمت شما بیایند. این روش، ابزار فوق العاده ای برای جذب مشتریانی است که به دنبال استفاده از محصولات و خدمات شما هستند.

۹- جلب رضایت مشتریان در اسرع وقت

مردم مشغله دارند و دوست ندارند برای کسب اطلاعات معطل بمانند. آنچه را که می خواهند، همزمان در اختیارشان قرار دهید. اگر محصولات شما مناسب است، نمونه های آزمایشی یا رایگانی از آنها را برای دانلود پیشنهاد دهید. این امر عکس ها، بروشورها، نرم افزار، ویدئو، اسلایدهای پاور پوینت، موزیک و غیره را در بر می گیرد.

۱۰- ابزار استخدامی مهم

در صورتی که به دنبال افراد مستعد در زمینه کاری خود یا استخدام کارمند هستید، وب سایت شما ابزار استخدامی مهمی برای کسب و کار شماست.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید0
There are no products in the cart!